Na podstawie doświadczeń wojtasss29-a z viewtopic.php?f=4&t=249&start=20#p2112
Opisane objawy
- Pojawiły się kody błedów - P1119, 1640
- Problem z rozruchem nawet po nadejściu wiosennego ciepełka
- podwyższone spalanie nawet do 17-19l.na 100 km.
Kody błedów rozszyfrowano na:
1119-zawór regulacji ciśnienia szyny IMV,dla dostawy dużej ilości paliwa.
1640-przekażnik zasilania ECU-stale niski poziom/nieciągły
Autor wymienił:
- przepływke,
- czujnik temp.cieczy,
- czujnik temp. zewnętrzny,
- akumulator
Niestety niepotrzebnie.
Naprawy realizowano w ASO-Łódz na Rydza Śmigłego, oraz ASO na Limanowskiego też w łodzi i chcieli wymienić pół samochodu i też niepotrzebnie. Np.zawór-plus szyna IMV-2500 ZŁ. Nie warto wspominać o pozostałych rzeczach bo to wg WOJTASSSA29 jedna wielka ściema. Potrafią tylko podłączyć się pod komputer i przeczytac błędy a jeszcze oczywiście sama diagnoza 450-500 zł.-jak to nazwali-KABELEK PO KABELKU
POMÓGŁ kontakt z firma która specjalizuje się w przeglądach, naprawach, wymianach i regeneracjach układów wtryskowych firmy DELPHI.
Wymieniono:
- główki przy wtryskach na nówki orginał-Delphi,
- sprężyny-podkładki itd.
Były tak zużyte że przelewały paliwo 2.5 razy więcej od normy.Teraz przelewają norm.fabryczne i błędy wszystkie POGINĘŁY-nawet płomienniki chodzą. Samochód odpala pięknie i ma ciąg-przyspieszenie-jakby wyjechał z salonu

Koszty;
- diagnoza-przelewów,
- wymiana główek,
- filtr paliwa
WSZYSTKO 1800 zł.
WOJTASSS29
Jakby co wiadomo juz dzieki TOBIE co naprawiać