W -ie mamy do dyspozycji opcje z trzema przełożeniami
2H - napedzane koła tylne
Stosuj gdzy jeździsz po normalnej drodze lub autostradzie.
4H - stosuj do jazdy w terenie lub warunkach zimowych z normalnymi prędkosciami
4L - przelozenie terenowe 4x4
stosuj 4L przy pokonywaniu wzniesien lub zjezdzaniu z nich, jeździe terenowej, holowaniu samochodów. W momencie gdy wymagane jest zwiekszenie mocy.
UWAGA - nie nalezy wybierać trybu 4 h lub 4 L podczas jazdy pod rodze utwardzonej.
Wersja z dwoma przełożeniami
jak tego używać
w skrócie
AUTO
- używasz na codzień, napedzane sa tylko tylne koła.
- jesli tyl straci przyczepność przód zalacza sie i wyciaga auto
- przydaje sie jesli zakopiesz sie tyłem w piachu, lub sniegu.
LOW
- blokowane i napedzane są wszystkie koła
- biegi sa zredukowane. auto ma wieksza moc
- głownie na na luźnych nawierzchniach - na asfalcie mozna uszkodzic napędy (kola kreca sie z jednakowa przedkoscia, na zakretach na luźnym uslizgna sie i po klopocie)
- włacz LOW jesli od razu wiesz ze mozesz miec klopoty
wczoraj na parkingu pod stokiem zakopalem sie w świerzym, głębokim sniegu, ostro pod górke (głupio zaparkowałem). Naped LOW nic nie dał, kola doryły sie do podłoza ale poniewaz to była glina jakaś - tylko sie rozmazała. L200 nie dal rady wyciagnac (slizgał sie po ubitym sniegu). Po odkopaniu kół wyjechałem sam, bez holu, bez podsypywania czy desek. Wlasnie na LOW
Opcja AUTO/LOW jest lepsza dla osób ktore tak jak ja chca, żeby auto wyjechała bez koniecznosci kombinowania na codzień z napedami
Ocja 2H/4H/4L daje większe możliwości terenowe. Jesli nie chcesz wlaczac redukcji (4L) tylko na lużnej drodze na stale właczyć 4x4 zeby sie nie martwic czy 4x4 auto sie zalaczy czy nie (a jesli nie lub za późno to stanie) to jest lepsze rozwiązanie.
Pozdrawiam
IRW mamy do dyspozycji opcje z trzema przełożeniami
2H - napedzane koła tylne
Stosuj gdzy jeździsz po normalnej drodze lub autostradzie.
4H - stosuj do jazdy w terenie lub warunkach zimowych z normalnymi prędkosciami
4L - przelozenie terenowe 4x4
stosuj 4L przy pokonywaniu wzniesien lub zjezdzaniu z nich, jeździe terenowej, holowaniu samochodów. W momencie gdy wymagane jest zwiekszenie mocy.
UWAGA - nie nalezy wybierać trybu 4 h lub 4 L podczas jazdy pod rodze utwardzonej.
Wersja z dwoma przełożeniami
jak tego używać
w skrócie
AUTO
- używasz na codzień, napedzane sa tylko tylne koła.
- jesli tyl straci przyczepność przód zalacza sie i wyciaga auto
- przydaje sie jesli zakopiesz sie tyłem w piachu, lub sniegu.
LOW
- blokowane i napedzane są wszystkie koła
- biegi sa zredukowane. auto ma wieksza moc
- głownie na na luźnych nawierzchniach - na asfalcie mozna uszkodzic napędy (kola kreca sie z jednakowa przedkoscia, na zakretach na luźnym uslizgna sie i po klopocie)
- włacz LOW jesli od razu wiesz ze mozesz miec klopoty
wczoraj na parkingu pod stokiem zakopalem sie w świerzym, głębokim sniegu, ostro pod górke (głupio zaparkowałem). Naped LOW nic nie dał, kola doryły sie do podłoza ale poniewaz to była glina jakaś - tylko sie rozmazała. L200 nie dal rady wyciagnac (slizgał sie po ubitym sniegu). Po odkopaniu kół wyjechałem sam, bez holu, bez podsypywania czy desek. Wlasnie na LOW
Opcja AUTO/LOW jest lepsza dla osób ktore tak jak ja chca, żeby auto wyjechała bez koniecznosci kombinowania na codzień z napedami
Ocja 2H/4H/4L daje większe możliwości terenowe. Jesli nie chcesz wlaczac redukcji (4L) tylko na lużnej drodze na stale właczyć 4x4 zeby sie nie martwic czy 4x4 auto sie zalaczy czy nie (a jesli nie lub za późno to stanie) to jest lepsze rozwiązanie.
Pozdrawiam
IR