Korzystając z doświadczeń wojtasss29-a opisuję objawy problemu z porannym rozruchem silnika:
- zawsze rano, wszystko jest sprawdzone i jest o.k.
- akumulator-nówka,
- filtr powietrza był wymieniony
- wtryski, pompa, przepływomierz - sprawdzone
- ostatnie błędy z komputera skorygowane do fabrycznych ustawień.
Rozrusznik kreci - SILNIK NIE ZAPALA
Po sprawdzeniu płomiennika
- żarniki obydwa (bo są tylko dwa) są dobre i się nagrzewają po podłączeniu na krótko.
- przy podłączeniu do silnika w trakcie rozruchu nagrzewa się tylko jeden przez 15 sekund dopływu prądu.
- do drugiego nie ma dopływu prądu.
ROZWIĄZANIE
informacje przekazywane przez komp. ECU o zapaleniu się drugiego płomiennika przy temp.-15 stopni były spowodowane błędem - 1640-przekażnik zasilania ECU - niby uszkodzony ale nie do końca przeszedł w tryb awaryjny i ustawił sobie stałą wartość-awaryjną +20 stopni,które wynikało z innego uszkodzenia opisanego tu viewtopic.php?f=4&t=249