autor: Gregol » 20 lis 2017, 20:26
Stukanie przy maksymalnym skręcie kół i jego brak przy wyprostowaniu kół u mnie też występuje. Z mojego doświadczenia wynika że ten typ tak ma, a konkretnie wszystkie wersje z TOD. Jest to wynikiem działania automatu skrzyni redukcyjnej gdzie automatycznie załącza on napęd na przód gdy wykryje różnicę w obrotach miedzy przednim a tylnym wałem napędowym. Gdy kola są skręcone to przedni wał obraca się szybciej niż tylny (w tym samym czasie koła przednie pokonują dłuższą drogę) i stąd ta różnica. Gdy koła wyprostujemy to oba wały kręcą się tak samo szybko i nie ma różnicy więc reduktor rozpina przedni napęd.
Wynika z tego że:
1. tego problemu nie mają posiadacze z ręcznie zapinanym przednim napędem (przełącznik z trzema pozycjami).
2. Stukanie nie powinno występować na śliskim podłożu.
Pozdrawiam,
Gregol.