Ponieważ ostatnio dość mocno przeglądałem katalogi i schematy wszelkiej maści uderzyła mnie jedna informacja, której nijak nie potrafię zinterpretować.
Czym w 2,9CRDi różni się "water pump" (WP) od "coolant pump" (CP)?
Tu na schemacie (przy pasku klinowym i jego schematycznym ułożeniu):
serwis/Pompa_wody_2_9CRDi.html
Zawsze sądziłem, że to jedno i to samo, a tu taka zagadka. Żeby było śmieszniej - google odwołuje się pod tymi hasłami do tych samych rzeczy i traktuje to jako synonimy (zarówno przy szukaniu w języku polskim jak i angielskim).
Przyznam, że zgłupiałem Zastanawiam się czy terek ma 2 różne pompy, do teoretycznie tego samego, czy po prostu tam jest błąd jakiś i to co oznaczone jest jako CP to np. jakieś koło pasowe, czy pod pojęciem "coolant pump" kryje się jeszcze coś innego (np. pompa wymuszająca obieg i chłodzenie oleju w skrzyni biegów)?