autor: nizak102 » 02 kwie 2015, 08:07
Witaj
samochód jest nizszy i ładniejszy od tej wersji z relingami zwykłymi o jakies na oko 5 cm co przy podniesionym aucie ma wpływ przy niskich garażach i zapewne przy spalaniu.jak kupwałem terka to jechałem takim którego chciałem kupic z normalnymi relingami i poprzeczkami i to było słychać ze mam bagaznik na dachu (zwirowania powietrza) w tej wersji co ją mam z tymi niskimi relingami nic nie słychać jest cisza . innych zalet nie widzę ale jest tak samo użyteczny jak zwykłe relingi z poprzeczkami. no i jak bys zakładał stalowy terenowy bagażnik na te wbudowane carier-relingi to jest wiecej roboty z dorobieniem /dopasowaniem i montazem bagaznika. pozatym zwykłe relingi sniedzieją i odpada czarna farba a w tych pekają plastiki pod szynami (te ozdzobne w kolorze nadwozia miedzy szyną a karoserią)ale to normalka w terracanach - zaczynają pekać w okolicach 200 tyś km i nic z tym nie zrobisz chyba ze rozbierzesz pól samochodu zeby je zdjąć i wymienisz na nowe polakierowane ale to $$$$$$$ a tak naprawdę w niczym to nieprzeszkadza. jak masz ciemne auto to wogóle to nierzuca sie w oczy jak masz jasne tak jak ja np. to wtedy już widać to niestety. jak chcesz auto robic w teren to kup ze zwykłymi relingami jak chcesz jezdzic po asfalcie i raz na rok zjechać w teren i nic niebedziesz przerabiał to kup wersje z wbudowanymi relingami taką jak ja mam.
Pozdrawiam
Mateusz