autor: pavelwhitecky » 22 kwie 2010, 11:28
Tak jak koledzy pisałem nie chcę z autem kombinować służy mi ono jazdy po szosach i do jazdy po budowach dróg ( sporadycznie). Amory mam do wymiany z przodu - na testach wyszło że maja 49 i 50 % tłumienia drgań przy dolnej dopuszczalnej granicy 40%. Tylne maja 70 % (nowe amory mają 80%)- są wiec dobre.
Przód zawieszenie trochę mnie ściąga na prawo - diagnosta powiedział, że trzeba ustawić geometrię kół? W tyle mam do wymiany łączniki stabilizatora i gumy stabilizatora. Ściślej mówiąc tył tak jaby mi uciekał na boki?
Podsumowując :
amory przednie - jakie? Starcza te z top serwisu czy dodać trochę kasy i kupić bilsteiny czy kayaby? Jak wymienię przednie np na kayaby to tylne też muszę? I czy jeszcze do amorów tez dokupować?
Gdzie jest filtr kabinowy, jak go wymienić?