Strona 1 z 1

Komfort użytkowania

Post: 17 kwie 2017, 19:09
autor: mpardela
Dzień dobry wszystkim właścicielom i fanom Terracana.
Jako potencjalny, przyszły użytkownik mam pytanie odnośnie codziennego użytkowania autka w ruchu miejskim i autostradowym, i tak:
- czy w miejskich korkach, ruchu nie jest zbyt "niezgrabny", "przyciężki"?
- jak z trakcją i komfortem jazdy na trasie, autostradzie - mam na myśli prędkości rzędu 130-160 km/h - kiedy zaczyna być głośno, pojawia się hałas silnika, nieprzyjemne opory toczenia, opływu powietrza, kiedy samochód przestaje być stabilny?
Zakładam oczywiście jazdę na oponach zwykłych nie off-road i w dobrym stanie.

Wszelkie uwagi co do sposobu użytkowania i eksploatacji przyjmę z uwagą i wdzięcznością
Marcin

Re: Komfort użytkowania

Post: 17 kwie 2017, 21:37
autor: Kardynal
mam automata więc korki spoko znoszę
zgrabność większego na ulicy raczej większa część ludzi ustępuje
nie miałem problemów w parkowaniu oczywiście czujniki
ciężar nie robi różnicy jak masz dobre opony i hamulce start też nie ma takiego słabego
co do trasy jeszcze nie latałem na zwykłych oponach
a silnik nie mam chwilowo osłon silnika ale i tak w porównaniu z innymi jest bardzo cichy i to bez osłon

Re: Komfort użytkowania

Post: 06 maja 2017, 22:12
autor: barzuc
Co do ruchu miejskiego - to nie jest autko kompaktowe więc z tym trzeba się pogodzić, że czasem miejsca trzeba poszukać ciut dłużej (wszystko zależy gdzie się jeździ). Na ciasnych parkingach podziemnych - bywało różnie. Tak bardziej ogólnie - nie jest ani niezgrabny ani przyciężki :) Jedyny minus w mieście - gabaryt + promień skrętu (wspomniane już ciasne parkingi - czasem trzeba było parkować na 2-3 razy / manewry). Reszta - najmniejszych zastrzeżeń.
Co do autostrady - może nie wygląda ale ja robiłem tym autem "na raz" odległości po 1800km - wysiadałem, przeciągałem się i mogłem cieszyć się miejscem do którego dojechałem. Demon prędkości to nie jest, więc prędkość przelotowa to raczej 120-140km (przy max 170km). Ogólnie (dotyczy każdego auta) nie powinno się jeździć na max-a (o ile nie ma takiej konieczności). Automat + tempomat (taki miałem) - to dodatkowe atuty na autostradę :) Na brak stabilności nie mogłem narzekać ani razu (podstawa - dobrze utrzymane zawieszenie), nawet przy bocznym wietrze czy podmuchach - jego masa równoważy tego typu "zagrywki" pogody :) Hałas - terek ma raczej dobre wyciszenie i generalnie nie męczy (można spokojnie jechać 140km/h bez robienia radia głośniej).