Witam wszystkich Terco-klekotów w nowyn temacie a mianowicie spr.związanej z wycinką KATALIZATORA i wstawieniem w miejsce STRUMIENNICY.Nie wiem może ktoś z kolegów już tak wcześniej zrobił i się do tego nie przyznaje.Bynajmniej po dłuższych wywiadach w środowisku kierowców i mechaników pomyślałem że jeżeli tak mówią to znaczy że coś w tym jest.Kilka najważniejszych zalet strumienicy po montażu:
- Zmniejszenie zużycia paliwa, nawet ponad 1 litr/100km
- Wzrost mocy i momentu obrotowego silnika
- Poprawa dynamiki jazdy
- Rewelacyjne przyśpieszenie
- Swobodniejsza i cichsza praca silnika
- Przedłużenie żywotności silnika poprzez ograniczenie oporów wydechu.* zmniejszenie zużycia paliwa
Strumienica zamontowana w układzie wydechowym powoduje znacznie szybsze opróżnianie komór spalania oraz lepsze ich napełnianie świeżą mieszanką paliwowo-powietrzną. Ponadto strumienica wprawia wylatujące spaliny w ruch wirowy, co z kolei powoduje szybsze ich wydalenie z układu wydechowego.
Długo się nie zastanawiając zamówiłem sobie z ALLEGRO-95 ZŁ.Strumiennice i zamontowałem eliminując Katalizator.POWIEM TAK-nie wiem jak spalanie bo narazie zatank.ale ciąg i siła przy ruszaniu myśle że się zwiększyła bo wcześniej raczej nie udawało się ruszać z piskiem a teraz bez problemowo w sumie nawet za każdym razem.Odczułem inną prace silnika nie wytłumacze jaką ale tak jakby coś się zmieniło.Podobno co niektórzy jak się zdążyłem zorientować to po 100 kkm.zmieniają katalizator lub całkowicie go eliminują.Myśle jeszcze o wycięciu dwóch pozostałych baniek w wydechu-ale obawiam się że wystąpi głośniejsza praca silnika.Jak coś takiego robiliście lub dopiero zrobicie to napiszcie coś o tym jak wam pracuje samochód.Pozdro.