autor: dawkor » 22 paź 2015, 02:05
Czytalem juz te forum, wtryski juz odebralem we wtorek z testu i okazalo sie ze jedynie daja rade na wyzszych obrotach ze sa juz tak zapchane, kolega je przymnie rozebral i mowi ze zaworki sa wlozone nowe,(po numerach) mowi koniec tamtego roku produkcja byla), doradzil mi bym jeszcze zdemontowal pompe bo ona moze juz siac syfem(niestety pierwsze luszczenie sie nie wykryje w pojemniczkach na paliwo ani magnesem, jedyna pewna opcja jest rozebranie pompy i sprawdzenie(koszt okolo150zł) i jak sie opkaze ze wada bylo jedynie paliwo a pompa bedzie w nienagannym stanie to jeszce doplace do kompetu nowych uszczelnien okolo 80 zł, a jak bedzie juz problem z pompa mowi by szukac inna, bo nie wierzy ze nowe zaworki tak szybko zdechly by same, a piatek kolega mi zdemontuje pompe dla sprawdzenia, bo szkoda regenerowac wtryski i zaraz znowu je zapchac.