Wracając do tematu - jak zmieniamy tuleje na przednich dolnych wahaczach, to trzeba się przygotować że mechanik nawet doświadczony dostanie zawału albo kurwicy (z tego co widziałem trzeba odkrecić stabilizator, półosie od dyfra itd) - tylna tuleja wahacza nie jest w wahaczu tylko w ramie - i nie da się jej wybić na prasie hydraulicznej. A do tego wszystkiego masakrę robi śruba numer 54561E (partnamber 54561-H1000)
widać ją tu na linku
http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... 1120612451U mnie jedna się odkręciła (choć chwilowo się zgubiła mechanikowi

) a druga nie puściła. Trzeba było ciąć boshem. Oryginał do zdobycia w ASO za cenę 35 zł netto. W tej chwili w całej sieci w Polsce jest tylko jedna taka śruba. Zamówiłem ją i czekam. Druga musi się znaleźć.
Wyjaśniam że jest to śruba zakończona wieloklinem, który łączy się z drążkiem skrętnym - więc ważna ....
Mówię wam droga przez mękę