U mnie pojawiło się stukanie nawet na asfalcie...
Po wizycie na stacji diagnostycznej okazało się:
1. wybita końcówka lewego (zewnętrznego) drążka kierowniczego - wymiana
2. lewy amortyzator - sprawność 45% - wymiana
Po opuszczeniu stacji doszło:
3. rozsypane przednie klocki - tak go wytrzepało, że się rozsypały - wymiana
Że się trochę tego nazbierało to podjąłem (z ciężkim sercem i chudym portfelem) o solidnym serwisie przedniego zawieszenia.
Pod klucz poszło:
1. wymiana końcówek drążków kierowniczych - obie strony
2. wymiana amortyzatorów na Bilsteiny B6 - obie strony
3. wymiana klocków hamulcowych + planowanie tarcz - obie strony
4. wymiana kompletu tulei wahacza górnego i dolnego - obie strony
5. wymiana sworzni wahacza górnego i dolnego - obie strony
Powinno być dobrze

Terracan, 2.9 163 kM, rok prod. 2006, automat, amory: przód: BILSTEIN B6, tył: OLD MAN EMU, kolor: czarny