autor: zefirekwroc » 13 lip 2015, 19:52
Hej,
powodow moze byc wiele, od uszczelki pod glowica, uszczelke przy pompie wody itd., ale jezeli plyn znika i nie leje sie na ziemie to 99,9% ucieka do oleju. Nie kopci na bialo, albo nie masz coraz wiekszego stanu oleju?
Powodem takich objawow moze byc tez np pekniety waz, albo ktorys jest zuzyty (w dotyku jak nadmuchany kondon). Ze swojego doswiadczenia wiem, ze uklad chlodzenia Terka jest bardzo wrazliwy na zmiany cisnienia wewnatrz samego ukladu. Jak ktorys waz go nie trzyma to plyn bedzie uciekal rurka przelewowa w zbiorniczku. Walczylem z tym prawie 3 miesiace i dopiero po wymianie wszystkich wezy problem zniknal. Przede wszystkim zwroc uwage na weze idace do nagrzewnicy za silnikiem (te przy grodzi). Raz, ze sa bardzo narazone na temperature (nie owiewa ich powietrze podczas jazdy), a dwa ze to miejsce gdzie mogl wlezc np jakis gryzon i moze waz jest gdzies nadgryziony;) to tak calkiem serio, bo ostatnio w osobowce chyba kuna przegryzla mi przewod wychodzacy z chlodnicy.
PS. Korek dobrze Ci trzyma? Sprezyna nie jest zuzyta? Moze plyn ucieka pod korkiem (0.9 bara to duzo) i moze tamtedy wypycha? i stad przegrzewanie?