autor: mdeja » 18 lis 2010, 10:30
No więc ponownie wracam do tematu.
Założyłem starą przepływkę - którą dobrze wyczyściłem. Wykasowałem ponownie błąd przepływomierza (wystarczył 1 dzień jazdy z przepływomierzem od niewłaściwego auta żeby wyskoczył).
Przy nowym przepływomierzem czas pracy wtrysków jest całkiem inny niż miałem do tej pory, a wtrysk nr 2 ma wartość zmienną w czasie (do tej pory miał stałą 48 us). Nowe czasy zaczynają się od 40,8 us na 1,3 i 4 i 42,6 us na nr2 (do tej pory było odpowiednio 44,8 us na 1,3 i4 i 48 us na 2. )
Po za tym jeszcze przywróciłem EGRa.
Efekty: auto jeszcze lepiej przyśpiesza i ma buta juz od 1600 obrotów a nie od 2000.
Pomimo tego odczytując parametry pracy silnika mam zmienną wartość przepływu powietrza - choć auto stoi w miejscu. Wachania są w przedziale od 15 do 23 g/s, choć zdarza się że spadnie nawet na 5 g/s. Ale są mniejsze niż na niewłaściwym przepływomierzu i wolniejsze.
Pojeżdżę jakiś czas i zobaczę co się będzie działo.
Niepokoi mnie tylko dziwne wskazanie temperatury - (ale nie chłodziwa). Jest jedna pozycja temperatury która pokazuje w programie CDIF wartość 270 stopni Celsiusza.