Strona 1 z 6
uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 07:32
autor: slawek11
witam temat stary ale jary
jestem krótko mówiac załamany wtryski po regeneracji pompa tez uszczelka pod głowica wymieniona głowica cała przeswietlona po przejechaniu 60 km znowu spadek mocy i płyn wywalony do zbiorniczka BRAK POMYSŁU POMOCY
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 07:50
autor: barzuc
A miałeś planowaną głowicę czy sama uszczelkę zmienioną?
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 08:57
autor: slawek11
planowana i tu mnie właśnie boli
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 08:59
autor: Sephi
Głowica mogła być planowana ale pytanie czy dokładnie? Miałem podobny problem, że po wymianie uszczelki przejechałem z 20km i podczas podjazdu pod górkę o mało nie ugotowałem silnika...

Okazało się, że głowica była źle splanowana i konieczna była ponowna obróbka (na szczęście bez dodatkowych kosztów). Teraz jest już okej.
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 09:00
autor: Sephi
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 11:06
autor: slawek11
dziekuje tak zrobie a co jesli jest dobra? czy sa jakies inne opcje?
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 11:10
autor: barzuc
Jeśli ją wydmuchało - to cała robota od początku. Ale jeśli nie robiłeś tego sam to wg mnie nie powinien być Twój koszt.
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 11:29
autor: slawek11
ok a jesli po nowym splanowaniu i nowej uszczelce dalej bedzie sie grzał? co robic gdzie szukac?
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 11:49
autor: barzuc
Cóż, układ chłodzenia jakoś super skomplikowany nie jest: chłodnica (z przewodami), pompa wody, termostat i zawór bezpieczeństwa.
Re: uszczelka pod głowica

:
27 maja 2014, 11:59
autor: slawek11
termostatat wyjety dalej to samo a co z chłodnica czy można ja jakos sprawdzic? i czemu po zagrzaniu zamiast płn uciekać do chłodnicy dużym przewodem leci cienkim do zbiorniczka? i jaki zawór bezpieczenstwa?
pozdrawiam