Wczoraj byłem u mechanika bo wydał mi sie podejrzany pewien nieduży wyciek z tyłu silnika. Mechanik stwierdził ze to pewnie uszczelnienie pomiedzy silnikiem a skrzynią i ze bedzie konieczne wyciągnięcie skrzyni zeby to naprawić.
Zasugerował, że jak już się wyjmie skrzynię to mozna by wymienic sprzęgło za jedną robotą - które mysle ze raczej bedzie do wymiany.
Znalazłem na iparts.pl rozpiskę z kompletnymi sprzęgłami do 2.9 CRDI 50KM:
http://www.iparts.pl/auto-czesci/sprzeg ... 00051.html
Czy najtańsze komplety LUK i SACHS w ogóle brac pod uwagę?
I jeszcze jedno, czy w moim modelu (2.9 CRDI 150KM, rocznik 20002) jest koło dwumasowe? Bo nie moge znaleźć na iparts, a wg mechanika tez moze byc do wymiany za jedną robotą?
Czy to to samo co "koło zamachowe":
http://www.iparts.pl/auto-czesci/kolo-z ... 00057.html