To prawda
. Ale nie ma róży bez kolców. Cały czas testuję i mam wrażenie, że trochę bardziej trzęsie silnikiem. Zmieniałem zaworki w parach a potem odpalałem silnik. Mam podejrzenie, że z ostatnim wtryskiem (4 cyinder) jest coś nie tak i to być może z wtyczką - po odpaleniu silnik miał za niskie obroty a po ruszeniu wtyczki poprawiły się.
Nie mam żadnych błędów w HiScanie - dzisiaj zrobię test przelewowy - zrobiłem przyrząd ale żeby nie naruszać praw autorskich Mariusza zamieniłem styropian na karton
.
Moje stare zaworki były już tak zużyte, że gdy puszczałem pedał gazu, to miałem wrażenie, jakbym lekko nacisnął hamulec - tak mało paliwa podawały. Podejrzewam, że zmiana charakterystyki wtrysków jest ogromna i może silnik potrzebuje chwilę na dostosowanie się?
Czy po Twojej wymianie silnik chodził od razu idealnie czy poprawiła się jego praca po większym przebiegu?
Terek 2003, 2.9 CRDI, trójpozycyjny przełącznik, manual, opony A/T, lift 2".