autor: wojtasss29 » 01 lut 2010, 17:55
Do kolegi Irka i nie tylko----Mam problem tak jak każdy z zapalaniem silnika-zawsze rano-wszystko jest sprawdzone i jest o.k.-akumulator-nówka,filtr powietrza był wymieniony 4 miechy temu.,wtryski,pompa-przepływomierz-sprawdzone i ostatnie błędy skorygowane do fabrycznych ustawień.Nawet przeczytałem tą dużą tabelkę Irka i też jest wszystko wyeliminowane.I teraz najważniejsze-pozostał mi płomiennik i ciśnienie na cylindrach.Po sprawdzeniu płomiennika-żarniki obydwa-bo są tylko dwa są dobre czyli się nagrzewają po podłączeniu na krótko.Przy podłączeniu do silnika w trakcie rozruchu nagrzewa się tylko jeden przez 15 sekund dopływu prądu.Do drugiego nie ma dopływu prądu.I PYTANIE-czym jest sterowany ten płomiennik.Czy istnieje takowa regulacja drugiego płomiennika-skoro podłączając na krótko chodzą obydwa.Czekam na odp.PILNE.
JX290-De Lux Gold-Limited Edition