Strona 1 z 2
obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 15:06
autor: saltver
Witam mam problem silnik wchodzi tylko do 3000 tys.Nie swieci się chek silnika ,wtryski robione w marcu razem z pompą i płukaniem układu.Zawór eger czyszczony wraz z jakims zaworkiem przy turbinie,filtr paliwa wymiana marzec.Skanowany podstawowym programen nie wiem jakim brak błedów.Brak pomysłów co dalej .
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 15:24
autor: barzuc
A powyżej 3000? W ogóle nie kręci, odcina, czy tylko podczas jazdy traci moc, czy występuje też na postoju... Sam silnik diesel czy benzyna? Napisz więcej bo trochę mało informacji.
Ja bym strzelał w 3 rzeczy do sprawdzenia:
- EGR - czy jak się otwiera to nie łapie lewego powietrza np. przez nieszczelną uszczelkę (po jego wyjmowaniu i czyszczeniu zakładane były nowe uszczelki czy stare)? Bo gdyby EGR się zawiesił "otwarty" to racze3j dusiłby się przy mniejszych obrotach niż większych;
- zaworek o którym wspominasz - czy działa prawidłowo, czy nie łapie powietrza z zewnątrz;
- sama turbina.
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 15:35
autor: saltver
Witam silnik 2.9 d na postoju do 3000tys w czasie jazdy strasznie muli powyżej 2300 tys.Turbina jak nowa tak powiedział mechanik silnik przejechane 178 000.
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 15:37
autor: saltver
uszczelki stare bo nic nie kupował
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 16:22
autor: barzuc
To zobacz czy po zamontowaniu EGR nie bierze lewego powietrza na uszczelce przed EGR (czyli na połączeniu kolektora wylotowego z EGR-em, gdyby łapał na połączeniu EGR i dolot - to zawsze by się mulił).
Może spróbuj odłączyć sterowanie EGR-em (tak żeby został w pozycji "zamknięty") i zobaczyć wtedy. Co do odłączenia sterowania - musisz pogrzebać w dokumentacji / na forum czy można tak po prostu odpiąć wężyk - bo to sterowanie podciśnieniowe i nie wiem jak się będzie zachowywać reszta układów / urządzeń (np. hamulce) jak wężyk zostanie otwarty

Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 17:13
autor: limbo
Jedz na porządny skaner obd, bez tego to wróżenie z fusów, zachowuje sie tak jak by przeszedł w tryb awaryjny.
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 17:18
autor: Marius
Witaj, problemy jakby te same co u mnie, masz wg mnie na 100% tryb awaryjny. jedź na porządną diagnostykę, u mnie pokazuje błąd elektryczny jednego wtrysku. ciśnienia są prawidłowe , check się nie zapala a wprowadza w tryb awaryjny. może być cewka wtrysku, może kiepski styk na wiązce elektrycznej wtrysków. Podstawa dobry skaner
pozdrawaim
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 17:39
autor: saltver
Awaria usunieta błąd 1 wtrysku,eger,zatkany zawór turbiny,przepływomierz do wymiany.Samochód był w trybie awaryjnym.
Po skasowaniu błedów wyskakuje tylko przepływówka,zalałem go ostatnio paliwem (błotem )ze Statoila.U nas bardzo kiepskiej jakości.Dzięki wszystkim za pomoc
Re: obroty do 3000 tys.

:
24 lis 2014, 20:26
autor: limbo
Bład przepływomierza to nie koniecznie sam przepływomierz może być to również błąd wtryskiwacza.
Mam przepływomierz jak chcesz podjedz do mnie to się podmieni mieszkam w Mierzęcicach 7 km od lotniska w Pyrzowicach daleko nie masz a po co wywalać kasę na nowy około 400zł
Re: obroty do 3000 tys.

:
29 lis 2014, 16:36
autor: saltver
Witam przejechałem 200 km i ten sam problem już mam w głowie mętlik chyba będzie trzeba zajrzeć do wtrysków.Samochód kupiłem od kolegi Sephi z forum nie był tani bo było wszystko zrobione.Od regeneracji wtrysków przejechane 6000 km.Głowa boli.