Strona 2 z 3

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 11 sie 2015, 21:06
autor: Demps88
Witam. po póltora miesiąca przestania auta u elektryka, bez odezwy z jego strony nerwy mi puściły i pojechałem je zabrać z warsztatu. Jedna rzecz jaką potrafią to klime nabić co im zleciłem jeszcze. usterka nie znaleziona. :| :evil: ale odziwo odpukać śmigam już Hultajem 4 tydzień i odpukać nic się nie dzieje :D :D :D . Oby tak już pozostało :)

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 12 sie 2015, 15:38
autor: Paluli
Demps88 pisze:Witam. pocieszam :D
Mam ten sam problem też walczę z takimi objawami i problemami :( .
W sumie już mam problem namierzony tylko teraz trzeba mi łebskiego elektryka:) Bo mi błąd 4 wtrysku wywala "zwarcie, przerwa w obwodzie" HELP :(

Też to miałem mechanik wymienił na nową wiązkę wtryskiwaczy i problem znikł terek pali i śmiga aż miło :lol:

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 13 sie 2015, 21:12
autor: Demps88
Paluli a którą część wiązki twój mechanik wymienił?

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 14 sie 2015, 13:12
autor: Paluli
Wymienił tą która się rozchodzi na wtryskiwacze od kostki pod chłodnicą intercoolera. Mój problem polegał na tym, że pomimo zregenerowanych wtryskiwaczy 4 szt. cały czas wywalało błąd 2 wtryskiwacza (zwarcie, przerwa w obwodzie wtryskiwacza), terek nie chciał palić a jak zapalił to nie wchodził na obroty. Po wymianie wszystko znikło i jest ok. (wiązka oryginalna zakupiona na KORAPS z przesyłką ok. 230 zł.)

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 16 sie 2015, 21:17
autor: Demps88
To problem miałeś identyczny co ja tyle, że w moim przypadku wywalało błąd na 4 wtrysku. \\\\\\\\błąd identycznu jak u ciebie tyle że u mnie końcowa wiązka od kostki do wtryskiwaczy też była zakupiona nowa bo stara była zmęczona i zdejmowana przez jakiegoś nie udolnego mechanika bo wtyczki wchodzące we wtryskiwacze były połamane więc zapadła decyzja o zakupie nowej. Wiązkę zakupiłem w serwisie w Poznaniu koszt podobny jak dobrze pamiętam jakieś 250PLN:). także mój problem tkwił, albo też dżemie gdzieś dalej, ale na razie cisza:) :D :D

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 28 kwie 2017, 18:05
autor: Demps88
I po długiej ciszy daje o sobie znać tryb awaryjny :( . Jak wcześniej wymienione są wtryski, wiązka rozchodząca na wtryski. Po ostatnich kaprysach Hultaja tak profilaktycznie wymieniłem pedał gazu co zaowocowało spokojem z trybem awaryjnym na jakieś dwa miesiące :D , aż do niedawna i teraz znowu :cry: . problemy w stylu:
0203 -sterownik wtrysku w cylindrze 4, parametry w dolnym limicie, stały
1640 -przekaźnik zasilania ECU, stale niski poziom, nieciągły.
Pomocy :( Dzięki
P.S. Ten samochód jest nie reformowalny :lol:

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 02 maja 2017, 09:01
autor: saltver
Witam walczę z tym już 2 lata i nic zauważyłem że jeśli przepali się silnik w jeździe ciągłej przez 1000 km to jest spokój przez 6 miesięcy zawsze tak mam jak jadę na wakacje to później do wiosny mam spokój ,może zbiera się gdzieś nagar i daje w dupę.

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 04 maja 2017, 06:39
autor: Demps88
No właśnie tez już sam nie wiem. Pomysły mi się kończą. :(

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 25 lip 2017, 08:59
autor: Demps88
Panowie ratunku pomysły się pokończyły a Terek wciąż się psoci:( :( .
To stale powtarzający się błąd: P0203 Sterownik wtrysku w cylindrze 4, parametr w dolnym limicie. Stały.
Czy ktoś ma pomysł?

Re: Znów tryb awaryjny potrzebna pomoc lub pocieszenie

Post: 25 lip 2017, 23:19
autor: nizak102
Witaj
temat juz przewlekał sie pare razy przez forum.
wtryski zostały albo zregenerowane na chinskich najtańszych częsciach albo zostały tylko rozebrane i umyte w ultradzwiekach i złozone spowrotem.
po prawidłowym zregenerowaniu wtrysku i pozbyciu sie powietrza z układu na stałe te problemy zanikają jesli oczywiście pompa wtryskowa buduje odpowiednie ciśnienie w całym zakresie obrotów silnika bo jak pompa jest słaba to nic z tego nie będzie.....
padniete wtryski + pewnie łapie gdzieś powietrze w układzie paliwowym co nie pomaga pompie ani wtryskom w ich prawidłowej pracy.
zrób test na przelew wtrysków to bedziesz miał pojęcie w jakim stanie sa twoje wtryski i ile masz powietrza w układzie.
Pozdrawiam
Mateusz