Witaj
jesli ci nie gasnie kontrolka od imobilljzera podczas przekrecenia kluczyka (gasnie przy krecaniu a potem sie znów zapala) to są podstawowe 3 opcje w terrku (układ wtryskowy moze byc nawet trochę rozwalony a powinien i tak miec checi do zapalania)
- masz rozprogramowany kluczyk i pojawia sie problem z czytaniem go przez kompa
- masz niekontaktującą kostkę od immo pod kierownicą
- masz uszkodzony moduł od immo (rzadko sie zdarza)
w wszystkich tych przypadkach auto zapali tylko z plaka i chociaż byś miał wtryski pozłacane to na ropie nie zapali.....
jesli nie masz pudru aluminiowego w paliwie w filtrze i w zbiorniku to daj spokój pompie bo napewno działa a nasi krajowi rzeżbiarze -pompiarze tylko coś ci spieprzą lub wsadzą ci skcję tłoczącą chińską bo orginał delphi nie jest tani.... i wtedy za dobrze zrobioną pompę na orginałach musiał byś zapłacić 2-2,5 tyś zł a nie jak wszedzie sie reklamują 1000-1500 zł.
życze ci zebys ogarnoł terka i cieszył sie nim z jazdy a nie wkurzał z awarii.
Pozdrawiam
Mateusz