Przed przełączniem na LOW biegi wchodziły normalnie a samochód nie chciał jechać? Gasł jak by coś go blokowało, czy po prostu nic się nie działo?
Po przełączeniu na LOW napęd jest rodzielany na sztywno w proporcji 50/50 bez centralnego dyfrencjału, stąd pewnie wrażenie że przód ciągnął.
Przed demontażem reduktora spuść olej z niego i zobacz czy jest czysty, jeżeli jest czysty to podejrzewam usterkę elektroniczną.
Za załączanie reduktora odpowiada silniczek z tyłu reduktora, trzeba sprawdzić czy działa.
Rozdział napędu przód tył na pozycji auto jest rozdzielan chyba poprzez napięcie na cewce - tu największą wiedzę będzie miał Robert38 - on ma u siebie przerobione sterowanie spięciem napędów.
Polecam pobrać z
do_pobrania.html shop manual, tam jest rozrysowany reduktor.
Jeżeli mechanicznie coś padlo to potrzebny kumaty mechanik albo uzywka.
te same reduktory były w Kia Sorento 1, ale i tak trzeba szukać po numerach.