TOD zapala żółtą kontrolkę (stąd pytanie Roberta jaka kontrolka się zapala), zielona zapala się jedynie w trybie testu (jak włączasz zapłon) albo gdy system próbuje zasygnalizować jakiś błąd (choć oficjalnie nie znalazłem potwierdzenia tej koncepcji, podejrzewam jednak, że skoro jest tak samo podłączona jak przy EST to może i komp coś wyśle).
Yabol też ostatnio walczył z reduktorem... może to samo u Ciebie padło ale objawia się inaczej...
viewtopic.php?f=4&t=3098Co do mechanika - coś mi tu nie pasuje... sam reduktor jest dostępny w koraps za jedyne 3000$ z przesyłką (sporo). Poproś go o listę części do wymiany i zobacz ile będzie Ciebie kosztowało ich ściągnięcie z Korei, przy okazji zobaczysz co che wymienić (np. wydrukuj mu to: i niech Ci zaznaczy a sam poszukasz nr części). Jeśli wycena była robiona na podstawie cen z ASO - to może uda ci się koszty ograniczyć nawet o 2/3 ściągając części ze wschodu...
Od dawna masz terka, czy kiedykolwiek napęd 4x4 działał poprawnie (czyli w trybie auto dopinał przód) a w trybie LOW działał jak Robert napisał (spięcie reduktora powoduje stałe rozłożenie napędu 50/50).
Czy po załączeniu reduktora faktycznie ma to miejsce (nie da się nie zauważyć.... przy automacie na 3.ce masz szalone 30km/h (może nawet nie)... może problem tkwi w przednim moście albo przednim wale napędowym (w którym mógł się np. ukręcić przegub, choć wcześniej na pewno byłoby to słychać). Prosty test - odpiąć przedni wał, włączyć LOW i przejechać się nad kanałem (oczywiście ktoś musi być w nim) - jeśli się kręci końcówka to nie problem reduktora a przedniego mostu.