Strona 1 z 1

ZAMIANA REDUKTORA

Post: 15 gru 2015, 14:07
autor: slawek11
WITAM wszystkich długo nie miałem problemów z terkiem az do kiedy padł reduktor czyli poleciały tryby kupiłem uzywany ale oczywiscie nie taki jak trzeba bo u mnie jest auto i low a en co kupiłem jest trzy pozycyjny kolega super mechanik przerzucił mi cały środek i hula tylko ze wiadomo nie załacza przodu bo nie ten reduktor obecnie jest tylko naped na tył lub załacza low na cztery czy jest mozliwosc dołozenia elektroniki zeby zaąaczał tez przod ale nie wolnych przełozeniu tylko jak w innych 4 h czyli naped na cztery ale w normlnej przedkosci a nie tylko terenowej? nadmieniam ze a starym reduktorze poleciło sprzegło i nie wiem gdzie je znalesc

Re: ZAMIANA REDUKTORA

Post: 15 gru 2015, 16:08
autor: robert38
Brak interpunkcji powoduje, że tekst jest kompletnie niezrozumiały.
Czy tak ciężko jest napisać parę zdań zgodnie z regułami języka polskiego.

Re: ZAMIANA REDUKTORA

Post: 15 gru 2015, 16:25
autor: jacekmad
napiszę - czytaj forum, było ostatnio 2 podobne tematy
Temat naprawy reduktora 2 pozycyjnego wałkujemy tutaj - viewtopic.php?f=4&t=3113 jeden post pod Twoim ;-)

napęd na przód w reduktorze 3 pozycyjnym załączany jest cewką, steruje nią komputer. Pytanie czy wystarczy podać na nią napięcię żeby ją zapiąć, wtedy można zasymulować to jakimś przekażnikiem.
Ściągnij sobie shop manual ze strony do_pobrania.html i doktoryzuj się :-)

wiesz, że przedni most w wersji 3pozycyjnej jest inny i ma rozpinanie napędu aby ograniczyć zużycie paliwe w trybie 2h. Generalnie można bez tego żyć, ale przedni wał i most będą się kreciły cały czas.

Swoją drogą jakaś plaga z reduktorami ostatnio ;-)