Sprawa wygląda tak. Podpinałem kopa Delphi łączył się z silnikiem z immo a z modułem TCCS ( EST ) nie
Potem byłem w zaprzyjażnionym warsztacie podpięli Luncha i to samo silnik ok, immo ok, poduchy ok, a TCCS nie.
Wku... pojechałem do serwisu i też to samo. Goście zaczeli tłumaczyć że może kable może coś i itp i znów się wku..
Wreszcie kupiłem kabelek zmodyfikowałem podpinam i ...... i ta sama historia
Wreszcie schematy w rękę i podłączyłem się na krótko pod kompa reduktora w pin 22 to jest ten co idzie do OBD II i jest pod pinem 12. i też nic.
Sprawdziłem zasilania, masy, wszystko jest, a dalej się z nim nie połączę. Na pinie komunikacyjnym jest 4,85V ( nie wiem ile ma być ).
Kontrolki dalej świecą obie na raz światłem ciągłym, migną raz po przekręceniu kluczyka na zapłon.
Wniosek nasuwa się jeden, moduł trafił sz........
Może mi ktoś podpowiedzieć jaką ma mieć oporność i napięcie na K-line. Lub ktoś może naprawia to badziewie i wie co najczęściej pada?