Cześć wszystkim,
Przedstawienie mam za sobą. Niedawno kupiłem Terrka po okazyjnej cenie jak mi się wydawało, ale zaczęły się problemy Przed zakupem byłem poinformowany, że muszę zregenerować 1 szt. wtrysku (ponoć nie było potrzeby i mechanik nalegał aby tego nie robić) więc albo jest wtrysk zapieczony albo faktycznie nie było potrzeby. Jako, że jestem człowiekiem, który pomalutku dopieszcza swoje maszynki chciałbym przywrócić jej stan idealny. Opiszę jakie mam awarie związane z autkiem. Forum przeglądałem i nic takiego nie znalazłem.
1. Kopci
Auto po odpaleniu kopci i śmierdzi niespalonym dieslem. Dodatkowo w środku na postoju zaczyna śmierdzieć. Dym koloru biało niebieskiego, (trudno mi zweryfikować). Po otwarciu maski doszedłem do wniosku, że dym wylatuje spod czarnej pokrywy silnika oraz na rurze do turbo/katalizatora (jest tam uszczelka metalowa niedbale wycięta). Załącznik do zdjęcia.
https://s13.postimg.org/c7q8pb6cn/14808 ... 8437_o.jpg
https://s22.postimg.org/ul07dihch/14881 ... 4697_o.jpg
2. Przy jeździe auto nagle traci moc.
Tutaj nie pokazuje się nic po prostu karakan przestaje reagować na gaz. Brak mocy. Po wykasowaniu błędów dot. wtrysku znowu wraca do żywych aż do momentu błędu.
3. Dodatkowo karakan nie trzyma obrotów tylko falują.
Przypuszczam, że jest to związane z tym wtryskiem, komputer diagnostyczny pokazuje problem z wtryskiem 0202 oraz przekaźnik nagrzewnicy 2.
4. Uszczelki przy drzwiach.
Zauważyłem że uszczelki nie są dopasowane do drzwi. Jest to we wszystkich drzwiach. Czy karakan tak ma czy ktoś założył jakieś uszczelki nieoryginalne ? Załącznik.
https://s11.postimg.org/kufgsir5v/14808 ... 5828_o.jpg
5. Zgrzyty po uruchomieniu silnika.
Czasami mam taki przypadek, że karakan zaczyna chrobotać jak wcisnę sprzęgło to dźwięku już nie ma. I już nie występuje. Jest to bardzo sporadycznie tylko przy uruchomieniu silnika.
6. Pływanie autka po asfalcie.
Przy najechaniu na jakąś dziurę auto zaczyna pływać dość mocno. Wydaję mi się, że to problem po prostu z amortyzatorami. Myślę nad wymianą nad twardszymi amorkami.
7. Skok na kierownicy.
Jadąc na wprost muszę trzymać kierownicę skręconą w prawą strone. Auto ściąga na prawo. Myślę, że geometria powinna pomóc.
Jeśli są tutaj użytkownicy, którzy mieli takie problemy bardzo proszę o radę. Byłem już u 2 mechaników i dupa. Mieli się znać a duże G.... zrobili. Jutro nawiedzam 3 "ponoć specjalista". Ostatnio kupiłem Liqui Moly do czyszczenia wtrysków ale nie używałem ze względu na smród i dymienie. Chciałem zrobić to wraz z wymianą filtrów ale wolę poczekać na naprawę tego dziadostwa aby filtry nie przesiąkły tym smrodem. Dziękuję z góry za pomoc.