Z tego co piszesz, kilka może być bardzo łatwych do ogarnięcia:
- ręczny - sprawdź regulację (na środku samochodu, okolice tylnego mostu), może wystarczy podciągnąć. Jeśli dobrze pamiętam lewarek ręcznego powinien "pyknąć" 6-7 razy, jak się nie da wyregulować (albo raczej regulacja nic nie da) - warto zdjąć tarczobębny, zobaczyć czy okładziny szczęk nie są już zjechane albo same bębny nie są brudne. Może szczęki nie działają już lekko albo się zapiekły. Zwykle wystarczy rozkręcić, wyczyścić i śmiga dalej.
- olej na łączeniu skrzyni i silnika - sprawdź czy nie cieknie ci z odmy lub pokrywy zaworów - lubi sobie pociec właśnie spod tej osłony - a że lubi właśnie od strony grodzi (z tyłu) to spływa po bloku i zbiera się na łączeniu silnika i skrzyni. Opcja gorsza - przepuszcza uszczelniacz
- półosie - mogą być uszczelniacze, nic strasznego ani kosztownego
- wtrysk - masz już temat ogarnięty (a przynajmniej z tego co piszesz masz plan
)
- odpalanie - zobacz co będzie po regeneracji wtrysku, wymianie filtra i odpowietrzeniu układu paliwowego. Jak nie przejdzie - zobacz czy układ paliwowy się nie zapowietrza
Powodzenia