Strona 1 z 1

Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 14 wrz 2017, 22:38
autor: kostek
Witam

Mam problem z temperatura powietrza nawiewu. Cały czas leci letnie powietrze bez różnicy czy ustawione jest na 17 czy 32 stopnie. Mozna schlodzic pod warunkiem ze wlaczy sie auto i gdy pracuje klima. Po wylaczeniu klimy znowu wraca do tego letniego powietrza bez wzgledu na to co jest ustawione.
Dodam, że woda zagotowała mi się podczas jazdy na autostradzie, okazał się wadliwy termostat - wymieniłem. Wymieniłem rowniez plyn chlodzacy oraz korek wlewu plynu, ale niestety nic to nie daje. Wiem, że już był podobny temat, ale tam problem był na wolnych obrotach, a u mnie bez roznicy jakie obroty. Poprzedni wlasciciel mowil ze grzanie chodzilo bez problemu.

Re: Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 16 wrz 2017, 18:20
autor: kostek
Pomozecie?
Idzie zima, urodził mi się mały bąbel i przydałoby się dobre ogrzewanie.

Re: Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 16 wrz 2017, 19:23
autor: robert38
Te problemy z ogrzewaniem zaczęły się po zagotowaniu płynu czy były już wcześniej?

Re: Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 17 wrz 2017, 10:11
autor: mouzes
Jak dla mnie to cos nie tak z termostatem.

Re: Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 17 wrz 2017, 21:06
autor: kostek
Zanim go zagotowałem to miałem ten samochód ok 2h więc ciezko mi powiedziec czy było ok, bo jechałem na klimie i chłodziło, ale według poprzedniego właściciela wcześniej było wszystko ok.

Termostat wymieniony na nowy, korek wlewu płynu nowy, instalacja przepłukana i nowy płyn zalany. Teraz od kilkuset kilometrów w zbiorniczku wyrównawczym poziom się nie zmienił a temp płynu cały czas taka sama czyli troszke poniżej połowy.

Re: Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem

Post: 21 wrz 2017, 09:27
autor: barzuc
Zobacz proszę czy np. nagrzewnica się nie zapowietrzyła. Trochę to naciągane bo teoretycznie tak jak i chłodnica powinna się w razie czego sama odpowietrzyć... Inna prozaiczna przyczyna - jeśli masz "klimatronik" to może przewody od sterowania (te co idą od panelu sterowania dalej) się wypięły albo przetarły, albo sam panel się gdzieś przegrzał (co oczywiście kompletnie nie jest związane z zagotowaniem samego silnika).