Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

400 obr/min po odpaleniu

Zgłoszenia awarii i jak sobie z tym radzić.

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: HYPNOS » 13 kwie 2019, 19:41

testy wtryskiwaczy był niepomyślne ? jak były w aucie. U mnie jak robię testy z cascady to słychac jak pracują. myslę że wina pompy, a nie wytrysków.
wiem że im większy stożek tym lepiej, ale nie sztuka dojebać wiadro i wystawić przez błotnik
Awatar użytkownika
HYPNOS
 
Posty: 253
Rejestracja: 06 lut 2018, 19:19
Lokalizacja: WWL Zielonka

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: StefanRz » 26 kwie 2019, 06:49

Witam .
Wrocilem do polski na swieta. Autko nadal mialo problem z obrotami "400 obrotow".
Zrobilem test na przelewy i nic nie wskazywało na wtryski. Pod komputerem wyszlo ze jest problem z czujnikiem cisnienia paliwa, regulatorem cisnienia paliwa, egr oraz czujnik położenie wału. Dodatkowo dodam ze egr ktos zaslepil.
Czujnik cisnienia paliwa wymienilem bo byla ulamana wtyczka.
Regulator oraz czujnik polozenia walu wywalal blad ponieważ kable sa juz stare i popękane.
Niestety podczas szybszej jazdy 150 km/h autko stracilo moc, telepalo silnikiem i byl metaliczny dzwiek silnika. Wydarlem wtryski do sprawdzenia. Okazalo sie ze byly robione rok temu jak i pompa. Stawialem na bagno w baku. Po otwarciu baku ujrzałem ogrom opiłkow metalu.
No i teraz nasuwa mi sie pytanie. Czy te opiłki sa "moje" czy poprzedniego wlasciciela?
Moglo tak byc ze poprzedni wlasciciel zrobil tylko pompe i wtryski a baku nie czyscil i na sprzedaz. Niestety juz sie nie dowiem. Jade myc bak i czekam na wycene regeneracji.
Awatar użytkownika
StefanRz
 
Posty: 26
Rejestracja: 14 wrz 2018, 21:18
Lokalizacja: Rzeszow

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: HYPNOS » 26 kwie 2019, 15:24

Zobacz , jak masz kamerę co z tłokami
wiem że im większy stożek tym lepiej, ale nie sztuka dojebać wiadro i wystawić przez błotnik
Awatar użytkownika
HYPNOS
 
Posty: 253
Rejestracja: 06 lut 2018, 19:19
Lokalizacja: WWL Zielonka

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: StefanRz » 03 maja 2019, 19:43

Witam.
Wtryski zregenerowane i sprawdzone. Pompa na szczęście cała, sprawna.
Caly bak wymyty jak i przewody, listwa wtryskowa, przelewy, smok i wszystko co tylko mozliwe. Zalozony nowy filtr oraz kolejny zaraz przy smoku.
Wychodzi na to że wcześniejszy właściciel naprawił pompe, wtryski (grawer na wtryskach i pompie 03.2018) ale nie wymyl ukladu z opiłków.
Kosztowalo mnie to 2400zl plus 15LON na mycie. Dodatkowo byla dorabiana wiązka elektryczna od wtrysków wiec kupilem nowa za 350zl. Niestety ale wtyczka do regulatora ciśnienia byla połamana i przewody do czujnika położenia walu.
Kupilem cała uzywana wiązke za 100 i wymieniłem.
Po odpaleniu niestety nadal słychać bardzo nie przyjemny, nie cykliczny stukot w silniku badz zaraz przy nim. Auto od czasu do czasu wskakuje na wyższe obroty.
Po chwili stukot ustepuje ale tylko na jałowych obrotach ale jak dodam gazu to jest nadal metaliczne głośne bicie. Czasami jak podtrzymam na 1500obr/min to po chwili ucicha stukot. Przed regeneracja auto mialo duzy problem z odpaleniem i trzymaniem normalnych obrotow. Teraz auto normalnie odpala i nie gasnie samoczynnie.
Wywala blad od przepływomierza i od pierwszego wtrysku.
Macie moze jakies pomysły? Panewki?
Awatar użytkownika
StefanRz
 
Posty: 26
Rejestracja: 14 wrz 2018, 21:18
Lokalizacja: Rzeszow

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: Gembi » 09 maja 2019, 22:33

czyli u mnie zle wtryski zrobili albo ta wiązka.
Gembi
 
Posty: 42
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29

Re: 400 obr/min po odpaleniu

Postautor: StefanRz » 04 cze 2019, 21:57

Nawiazujac do ostatniego mojego wpisu to,
Mechanik zdjął pokrywę zaworów i okazało się że padł popychacz hydrauliczny na pierwszym cylindrze. Nie myśląc dlugo zdecydowałem się na wymianę wszystkich 16szt( koszt1500), plus nowy olej.
Po odpaleniu nadal byl glosny metaliczny dzwiek z silnika :cry:
Przyszedł czas na zdjecie głowicy. Po zdjęciu okazalo sie ze jest masakra:
Zatkane kanały olejowe, wszedzie opilki powlekane jakas mazią, powycierane walki, panewki, ogolnie silnik do remontu albo złom.

Niestety nadal nie znam powodu tych obrotów (400/ obr po odpaleniu).
Szukam teraz nowego silnika.
Jakby ktoś cos wiedzial o silniku to proszę o info.
Ps. Jaka jest różnica między 150km a 163km ?
Awatar użytkownika
StefanRz
 
Posty: 26
Rejestracja: 14 wrz 2018, 21:18
Lokalizacja: Rzeszow

Poprzednia

Wróć do AWARIE



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net