Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Co, gdzie kupić

kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: elozielo » 25 lis 2016, 16:02

siemka,
znalazłem coś takiego - kompletne zawieszenie John Red - olejowe amory + sprężyny....

Czy ktoś coś takiego montował, albo doszedł do wniosku że nie warto bo coś tam...

Dobre rady zawsze w cenie ;-)

dokładnie chodzi o coś takiego - mają nawet drążki skrętne w opcji....
http://allegro.pl/zawieszenie-john-red- ... ml#thumb/3


Tak się zastanawiam, bo znalazłem jeszcze takie:
http://allegro.pl/zawieszenie-hd-ironma ... 93842.html


pozdro
darek
Terek 2004 2,9CRDi 163KM, lift 2", opony AT 31", 3-pozycyjny przełącznik, skrzynia manual, zielony poobijany, jeszcze plastiki się trzymają
elozielo
 
Posty: 53
Rejestracja: 21 lis 2016, 00:51
Lokalizacja: W-wa / Jelonki

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: adeamus » 22 sie 2017, 08:26

Witaj

I jak skusiłeś się? jak wrażenia? Też się zastanawiam nad takim zestawem:

http://johnred.co/hyundai-sklep/zawieszenia-terracan

Pozdrawiam
Adam
adeamus
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2017, 10:31

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: elozielo » 22 sie 2017, 09:39

jeżdżę na nich od listopada - byłem ostatnio (2tyg temu) na wytrząsarkach i nadal mają po 70 i 80 proc, wiec chyba nie uciekło nic ze sprawności (nowe też nie mają 100 proc)...

Ja nie chciałem go zbytnio utwardzać, więc mam bardziej kanapowca niż rajdówkę.
Ale czasem sprawdzam mu skok zawieszenia, wykrzyże (o ile można przy terracanie użyć takiego pojęcia)

generalnie jestem zadowolony - ale ja nie walczę w terenie jak wariat, ani na asfalcie nie wariuje....od tego są gokarty

pozdro
darek
Terek 2004 2,9CRDi 163KM, lift 2", opony AT 31", 3-pozycyjny przełącznik, skrzynia manual, zielony poobijany, jeszcze plastiki się trzymają
elozielo
 
Posty: 53
Rejestracja: 21 lis 2016, 00:51
Lokalizacja: W-wa / Jelonki

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: adeamus » 22 sie 2017, 13:59

Witaj

Chyba się zdecyduję. Brałeś razem z drążkami czy bez?
Ma ktoś może doświadczenia z wymienionymi drążkami? Warto?

Pozdrawiam
Adam
adeamus
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2017, 10:31

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: elozielo » 22 sie 2017, 15:33

zmieniłem tez drążki na te wzmocnione....

a poza tym nie kupuj felg na podstawie katalogu - jeśli byś miał chęć zmieniać na "fajniejsze" stalowe większe - czy tam po prostu inne.
BEZ MIERZENIA PIAST SUWMIARKĄ NIE PODCHODŹ DO TEMATU - nic się nie zgadza.
wg katalogów mamy otwór 110, a tu g...prawda, mamy 105,9-106,1 i też takie felgi można znaleźć....
a jest różnica - bo można sobie krzywdę zrobić, tj swojemu portfelowi.

Chyba że masz tokarkę i sobie wytoczysz pierścienie pod wymiar póżniej (koszt 500-600 zł przy tej średnicy), bo będzie Ci biło przy 80kmh - bardzo , zdecydowanie za bardzo
Terek 2004 2,9CRDi 163KM, lift 2", opony AT 31", 3-pozycyjny przełącznik, skrzynia manual, zielony poobijany, jeszcze plastiki się trzymają
elozielo
 
Posty: 53
Rejestracja: 21 lis 2016, 00:51
Lokalizacja: W-wa / Jelonki

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: adeamus » 23 sie 2017, 06:52

Witam,

No Kolega jasnowidz czy co :)
Właśnie kupiłem DOTZ DAKAR :)
Oczywiście 110 - zobaczymy przy montażu. Szczerze mówiąc wolę chyba dać wytoczyć pierścienie standaryzujące rozmiar piasty niż mieć zawsze problem, ale się okaże. Zakup internetowy więc zawsze można odesłać do nadawcy.

Pozdrawiam
Adam
adeamus
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2017, 10:31

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: dzekoo » 22 lis 2017, 13:48

Jak spisują się te felgi z otworem 110? Jakie mają ET? Nie ma problemu z montażem, biciem?

Pozdrawiam
2003, CRDi 2.9 150KM, AT, TOD, Lovells +2HD, 265/70 R16: Nexen WINGUARD SUV + AT Cooper ST/Maxx
Awatar użytkownika
dzekoo
 
Posty: 65
Rejestracja: 15 kwie 2016, 08:52
Lokalizacja: Szczecinek

Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

Postautor: adeamus » 22 lis 2017, 17:20

Hej

Absolutnie żadnych problemów. Wycentrowane na śrubach, nic nie ociera wszystko OK.

Pozdrawiam
Adam
adeamus
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2017, 10:31


Wróć do CZĘŚCI



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net