Strona 2 z 6

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 06 sie 2009, 14:12
autor: irek
mdeja pisze:Luzy kierownicy - jeżeli to twoja pierwsza terenówka, to po prostu się trzeba przyzwyczaić - stare terenówki tak mają bo mają przekładnie kulową a nie zembatkową. Precyzja prowadzenia jest mniejsza wówczas, ale przekładnia kulowa jest odporniejsza na uszkodzenia. Sprawdź luzy na zawieszeniu i końcówkach drążków kierowniczych.


Co do prowadzenia to niestety tak jest
W TopGear Clarkson testował VW Touarega
I tez narzekal na gumowaty uklad kierowniczy, jakby brakowalo powietrza w kołach

ir

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 06 sie 2009, 16:56
autor: mdeja
Ale to doskwiera tylko jak sie przesiadasz z osobówek. Ja wcześniej miałem podobnie zachowującą sie długą VItarę i narowistego samuraja. Więc teracan mnie nie zaskoczył precyzją prowadzenia - za to komfortem kosmicznie :D

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 07 sie 2009, 07:24
autor: Masmo
mdeja pisze:Ale to doskwiera tylko jak sie przesiadasz z osobówek. Ja wcześniej miałem podobnie zachowującą sie długą VItarę i narowistego samuraja. Więc teracan mnie nie zaskoczył precyzją prowadzenia - za to komfortem kosmicznie :D

DOKŁADNIE :!: :mrgreen:

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 07 sie 2009, 07:33
autor: mdeja
Tak więc odsyłamy do szkoły jazdy starymi terenówkami ;) żebyście potem nie narzekali na terracana

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 07 sie 2009, 10:34
autor: mdeja
Ona wygląda całkiem sympatycznie. I na śniegu czy śiutrze może być ciekawa

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 07 sie 2009, 10:41
autor: Masmo
mdeja pisze:Ona wygląda całkiem sympatycznie. I na śniegu czy śiutrze może być ciekawa

Nie no pewnie.... ale nie w terenie gdzie szybko byś zdewastował plastiki, podwozie a na każdym większym dołeku byś fikał kółkami w powietrzu. Ale na narty w Alpy chętnie bym się takim z namocniejszym diselkiem wybrał :mrgreen: , pewnie chętniej niż Terracanem :lol:

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 26 sie 2009, 22:07
autor: maciejj
jeszcze jedno od jakiego modelu podkładki polimerowe pasują do terracana ? no i najlepiej jakie dać (chodzi o cm.)

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 27 sie 2009, 19:15
autor: maciejj
dzięki wam bardzo za odpowiedzi bo tylko dzięki wam wyprowadzę to auto na w miarę terenowe ,i jeszcze jedno przód mam ściągnięty na max w dół bo gościu jeździł tarpanem tylko trasy nie eksploatował go wcale w terenie nawet lekkim więc co przód podnieść o 4 cm czy więcej a i jeszcze jedno jak cenowo wychodzą amory sprężyny w stanach macie jakieś pojęcie lub adresy stronek

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 28 sie 2009, 08:55
autor: Masmo
maciejj pisze:dzięki wam bardzo za odpowiedzi bo tylko dzięki wam wyprowadzę to auto na w miarę terenowe ,i jeszcze jedno przód mam ściągnięty na max w dół bo gościu jeździł tarpanem tylko trasy nie eksploatował go wcale w terenie nawet lekkim więc co przód podnieść o 4 cm czy więcej a i jeszcze jedno jak cenowo wychodzą amory sprężyny w stanach macie jakieś pojęcie lub adresy stronek


Mój przód też był niziutko. Podejrzewam że fabryka stroi zawias nisko, szczególnie na kraje gdzie nie przewiduje się wykorzystania w terenie.
W USA to jeżdzą w teren jeep-ami, raczej w Australii szukać trzeba rozwiązań off-raod dla Terracana.

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 28 sie 2009, 14:13
autor: Masmo
To ja też zadam pytanko Marcinowi:
Te podkładki łatwo włożyć pod spreżyny do tyłu? Dużo trzeba rozebrać czy wystarczy odkręcić amory?

Planowałem to robić z wymianą amorów ale w tej chwili mam trudności z płynnością, bo w Octavi sprzęgło odmówiło współpracy a i rozrząd trzeba robić. Więc może tylko podkładki dam aż odpracuje wydatki.