Strona 3 z 6

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 28 sie 2009, 14:58
autor: mdeja
W ocenie Anatola co mi zakładał, a nie jest zdziercą bo znamy sie od wieków, jest tam troche roboty uzasadniajacej cene robocizny 50 zeta :D
Amory trzeba odkręcić - wiadomo że łatwiej na dole (bo ucho) ale też i odkręcić mocowanie stabilizatora do mostu. Mi to robił na kanale, z kobyłkami itd więc nie powiem wam czy da się to zrobić na zwykłym podnośniku (np. witara dźwignięta hajliftem.

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 29 sie 2009, 19:37
autor: irek

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 29 sie 2009, 20:56
autor: mdeja
a ja dziś troche poupalałem w terenie. Układaliśmy z chłopakami odcinki specjalne pod nowo sądecką edycję rajdu IC - Seria 4x4. 4 patrole, 1 VItara i mój terracan. Oni na MT , rzęsisty deszcz, ja na AT - i też wszystko przeszedłem. Córa się nie bała mimo tego że jeździliśmy z 5 godzin, z przerwami na karczowanie chaszczy.... amory mnie rozwalały miękkością, ale cóż

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 29 sie 2009, 22:09
autor: mdeja
Obrazek

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 30 sie 2009, 21:51
autor: Masmo
irek pisze:tu jeszcze cos znalazłem
http://www.4wdonline.com/bbs/messages/7/228.html...


Wyłapałeś gdzie w PL i za ile???

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 30 sie 2009, 21:59
autor: Masmo
mdeja pisze:a ja dziś troche poupalałem w terenie. Układaliśmy z chłopakami odcinki specjalne pod nowo sądecką edycję rajdu IC - Seria 4x4. 4 patrole, 1 VItara i mój terracan. Oni na MT , rzęsisty deszcz, ja na AT - i też wszystko przeszedłem....


Tak trzymać :!: Wydaje mi się że Terracanowi nie brakuje mocy silnika więc jest czym pokręcić AT-kami więc będzie jeździł nawet na AT-kach....

Mnie z kolei w piątek podłamało że nie mogłem przejechać szykany w formie stromej górki w miejscu tradycyjnego upalania. Krótką Vitarą na seryjnym zawiasie i oponach bez problemu to przejeźdzłem :evil: . Kąt rampowy to słaba strona Terracana i najgorzej że nie ma szans na jego radykalną poprawę. Oczywiście 31" i lift pomogą ale i tak nie zblizy się to nawet do wartości jakie miałem w Vitarze...

Dziś z kolei zwątpiłem w sens liftu na podkładkach widząc jak Terracan siada pod obciążeniem. Wracaliśmy z 2 małych dzieci i kilkoma gratami w bagażniku a tył zdecydowanie się obniżył.... zaczynam powążniej myśleć o wymianie sprężyn.

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 30 sie 2009, 22:06
autor: irek
nie, nie wyłapałem w PL
znalazlem szukajac po sieci

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 31 sie 2009, 08:28
autor: irek
Masmo pisze:Dziś z kolei zwątpiłem w sens liftu na podkładkach widząc jak Terracan siada pod obciążeniem. Wracaliśmy z 2 małych dzieci i kilkoma gratami w bagażniku a tył zdecydowanie się obniżył.... zaczynam powążniej myśleć o wymianie sprężyn.


Mnie tak nie siada ale...
Zmierzyłem wysokośc stopnia z przodu i z tyłu.
Przód jest wyżej o 15mm

Jak jest u Was?
Gość od ktorego kupiłem auto ciagał przyczepe, wiec pewnie sprężyny są do wymiany

Masmo pisze:Ironmany są polecane przez kolegów z Australi wraz z sprężynami z tyłu też od Ironmana. Z tego co można wywnioskować ze zdjęć i opisów te Irony do tyłu są dłuższe o jakieś 2". Ja mam natomiast koncepcję amorów Bilsteina jako że uwielbiam te amory (przedni do Terracana tylny od LC J9).


http://moto.allegro.pl/item714648142_ir ... mplet.html

Dzwoniłem do gościa od Ironmanow z linku
Koszt amorów 1200 z wysylką
Spręzyny beda okolo 15.09 550 zł

Ponieważ moj tył i tak opadł a amorki beda do wymiany - chce sie na to szarpnąć podnosząc jednoczesnie auto (sprezyny sa +40mm)

pozdr
ir

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 31 sie 2009, 09:35
autor: Masmo
irek pisze:http://moto.allegro.pl/item714648142_ironman_hd_amortyzatory_hyundai_terracan_komplet.html

Dzwoniłem do gościa od Ironmanow z linku
Koszt amorów 1200 z wysylką
Spręzyny beda okolo 15.09 550 zł

Ponieważ moj tył i tak opadł a amorki beda do wymiany - chce sie na to szarpnąć podnosząc jednoczesnie auto (sprezyny sa +40mm)

pozdr
ir


Widzę że kombinujemy podobnie, też dojrzewam do założenia kompletu Irona na tył. Musiumy jeszcze się dowiedzieć czy uda sie kupić diff brether hose.... (rura uwalniajaca dyfer :shock: :?: ) bo Iron wymaga aby to zamontować.

http://www.ironman4x4.com/suspension/ca ... can/19.pdf

Re: Witam wszystkich jestem nowy i mam pytania

Post: 31 sie 2009, 09:50
autor: irek
Dzwoniłem pod 022 2195500 do człowieka który to sprowadza.
Wg niego po lifcie trzeba przedłuzyć rurkę do odpowietrzenia mostu i to jest wlasnie do tego.

Madeja - podnosiłeś tył - przedłużałeś jakas rurkę????
Można dopasować jakąś? (tak sugerował mój rozmówca)

Pozdr
ir