Cóż, ja swój fabryczny musiałem wyrzucić bo wystrzelił (dosłownie, wcześniej musiał go ktoś zgiąć lekko), teraz ma 5t wpasowany w to samo miejsce podobny gabarytami marki no-name (można kupić za jakieś 30-50 zł) - bez problemów podnosi auto. Do zmiany koła na drodze wystarczy ale pod podniesione na nim auto bez zabezpieczenia bym się nie położył (jak już musiałem - to dla bezpieczeństwa klocki drewniane 15x15 podłożone pod ramę, żeby było więcej czasu na ucieczkę jakby co
).
Minusem jest to, że lewarki tej wielkości (czy fabryczny czy coś wpasowane w to miejsce) - tylko na utwardzonej i równej powierzchni - inaczej będą miały za mały skok żeby auto podnieść (o tym że się mogą zapaść już nie wspomnę).
A w sumie pytanie - punkty podparcia dla podnośnika to gdzie są w terku? Ja w swojej instrukcji obsługi (belgijska) znalazłem tylko jeden rysunek poglądowy, że z tyłu jest pod mostem, z przodu pod ramę, z kolei tej RU (w dziale do pobrania) punkt dla tyłu się zgadza (most) a dla przodu wychodzi mi ze zdjęcia, że pod wahacz.
W sumie pytanie nie tak banalne, bo jak ktoś przyzwyczajony do osobówek - że pod progiem się podstawia - to tutaj nie ma opcji żeby auto podnieść podpierając pod ramę (osobiście popełniłem ten błąd raz, zorientowałem się jak wysunięty był na max-a, buda kilkanaście cm wyżej a koło nadal całkiem na ziemi
).