Strona 8 z 8

Re: Drum bun, drum in lukru, Timisoreana i trochę Bułgarii

Post: 18 wrz 2014, 16:16
autor: limbo
Fajna wyprawa, i na szybko licząc wychodzi 100zł na dobę od osoby, czyli prawie nic:P
Hultaj dał sobie rade widzę bez problemu:)

Re: Drum bun, drum in lukru, Timisoreana i trochę Bułgarii

Post: 18 wrz 2014, 16:52
autor: tomekk
Witam !

Leszek, a po zamoczeniu mostów wymieniłeś olej w nich ? :mrgreen:
Tak, piękna wyprawa, tak sobie snuje, snuje... Chciałbym jeszcze raz odwiedzić tę część Bałkanów i te namiary, które zapodałeś są bardzo fajne. W sumie jest bliżej niż do Grecji, a cenowo dość tanio. Myślę, że bliskość granicy z Turcją kusi na skok pod Stambuł (jest tam kemping) i tak ze 2 dni pozwiedzać.

Pozdrawiam

Re: Drum bun, drum in lukru, Timisoreana i trochę Bułgarii

Post: 22 wrz 2014, 19:21
autor: barzuc
Nieźle, zaprawdę nieźle :)
My wczoraj z familią wróciliśmy z Włoch (półwysep Gargano) jednakoż nijak się to ma do opisanych tu wrażeń :) To gdzie byliśmy to zaprawdę powiadam miejscówka dla takich jak my - z małymi i bardzo małymi dziećmi, bo ani zwiedzać tam nie ma czego ani nawet jak ;) Tym razem to był wyjazd typowo dla dzieci - następny będzie dla nas :) Pewne (i wspaniałe poniekąd zarazem) jest to, że dzieciaki (4,5 i 1,5) można wsadzić do samochodu na ~1300km i nie zwariować :)

Re: Drum bun, drum in lukru, Timisoreana i trochę Bułgarii

Post: 24 wrz 2014, 08:02
autor: LeszekS
limbo pisze:Fajna wyprawa, i na szybko licząc wychodzi 100zł na dobę od osoby, czyli prawie nic:P
Hultaj dał sobie rade widzę bez problemu:)

Hehe nie przeliczałem tego aż tak, ale to faktycznie niewiele biorąc pod uwagę, że w tych kosztach zmieściło się paliwo dla Maleństwa w ilości ok 5 do 6 pełnych zbiorników czyli coś koło 1/3 wszystkich kosztów ;) No dowiózł nas do domu i klima wyzionęła ducha :lol: Następnego dnia odstawiłem Maleństwo tam gdzie naprawiają klimatyzację (sprawdzony serwis) i zapłaciłem 450 zł za padniętą cewkę w klimie oraz ozonowanie i nabicie czynnika, czyli pełny serwis.
tomekk pisze:...
Leszek, a po zamoczeniu mostów wymieniłeś olej w nich ? :mrgreen:
...

Chyba nie było aż tak źle, bo przecież odpowietrzniki znajdują sie aż nad zbiornikiem paliwa a to jakieś 30 cm wyżej ;) Głębokość brodzenia to 50 cm, ja mam o 5 wyżej, bo mam springi Dobinsons'a z tyłu +2" a progi mam na wysokości 45 cm także mogło coś tam ponad most chlupnąć, ale nie od razu topić ;)
barzuc pisze:Nieźle, zaprawdę nieźle :)
My wczoraj z familią wróciliśmy z Włoch (półwysep Gargano) jednakoż nijak się to ma do opisanych tu wrażeń :)...

Nieee no jak stacjonarnie i bez włóczęgi to faktycznie nuuuuda ;) a tak poza tym też fajny trip mieliście

Re: Drum bun, drum in lukru, Timisoreana i trochę Bułgarii

Post: 18 gru 2014, 15:19
autor: LeszekS
Wreszcie mam na youtube film z przejazdu przez rzekę :D



Kilkanaście sekund, ale jakże długich sekund :)