Za maniekZ z forum4x4.pl
ATT - to active torque transfer, czyli system automatycznego dołączania napędu przedniego (gdzieniegdzie zwany TOD - torque on demand). I nie jest to haldex ale system Borg Warnera złączający napęd przodu i tyłu. W połączeniu z blokowaną tylną osią - LSD daje dość przyzwoite możliwości w terenie. Blokowanie jest realizowane za pomocą systemu płytek i sprzęgła elektromagnetycznego. Opóźnienie jest na tyle małe że daję radę w szybkich zakrętach. System na bieżąco śledzi uślizg tylnych kół i spina przednie (przypominam w wersji AT),
Jeśli chodzi o blokadę - to tu jest różnie. W wersji auto - po włączeniu reduktora jest pełna blokada. Natomiast w wersjach manual do pełnej blokady jest niezbedny zakup i montaż kitu Hyundaia spinającego w 100% napęd - 91123-H1A00.
http://rsgear.com/articles/2008_09.pdf
załączam krotki opis w wyżej opisanego linku