Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

Tuning Elektroniczny CRDi

Co i jak zmienić, żeby lepiej sie jeździło ;)

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 10 sty 2012, 08:12

No juz sie z tym pogodzilem, ze nie bede wiedzial ile jest.. Wazne, zeby dymu nie bylo i lepsza reakcja na gaz byla.. pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: Masmo » 10 sty 2012, 10:15

A hamownia drogowa :?: Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który ma a A4 3,0TDI prawie 300 KM w automacie i quatro i mówił że robi pomiar hamownią drogową.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: CINEK » 10 sty 2012, 10:40

Masmo pisze:A hamownia drogowa :?: Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który ma a A4 3,0TDI prawie 300 KM w automacie i quatro i mówił że robi pomiar hamownią drogową.



Takie A4 hamujesz bezproblemowo na hamowni 4x4 (dp, maha itd) spokojnie w tipie robię pomiar od 1200obr do końca biegu kiedy skrzynia przerzuca. W terku jest skrzynia bez manualnego wyboru dlatego jest problem; możemy Szymek spróbować pojeździć po rolkach niemniej na neutral trzeba zrzucać i tak...

A to a4 w której budzie? Jak b6 to mocnym softem zrobi się max ok 270ps (jeśli sztuka dobra) więc jeśli to prawie 300 to :D . Z B6 300ps to już sporo modyfikacji, co innego nowe 240w serii (capa) tam da się zrobic i 330 po wydechu, coolerze i sofcie....

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: Masmo » 10 sty 2012, 13:19

CINEK pisze:A to a4 w której budzie? Jak b6 to mocnym softem zrobi się max ok 270ps (jeśli sztuka dobra) więc jeśli to prawie 300 to :D . Z B6 300ps to już sporo modyfikacji, co innego nowe 240w serii (capa) tam da się zrobic i 330 po wydechu, coolerze i sofcie.....


Tam jest namotane na maksa ... niewiele z orginalnego auta zostało. Silnik jest z nowszej fury, skrzynia z all-road'a itp.
Auto gościa motającego auta. W każdym razie jak mnie przewiózł to miałem WIELKIE OCZY :mrgreen: .
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 10 sty 2012, 13:30

Panowie robi sie OT.

Hamownia drogowa to smiech.

A na neutral mojej skrzyni nie wyrzucimy, no chyba, ze masz dobra szufelke do zbierania czesci :)

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: CINEK » 10 sty 2012, 21:15

szpulek pisze:Panowie robi sie OT.

Hamownia drogowa to smiech.

A na neutral mojej skrzyni nie wyrzucimy, no chyba, ze masz dobra szufelke do zbierania czesci :)

pzdr



Drogowa też da punkt odniesienia niemniej warunkiem jest prawidłowa konfiguracja (min waga) a z tym juz wesolo jest zazwyczaj ;)
Dramatyzujesz, nic się jej nie stanie przy wrzuceniu na N
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 10 sty 2012, 23:05

Cinkos, kladziesz 3k na stol i mozesz wrzucac N do woli :D Skrzynie juz zmienialem i nie chce tego powtarzac.. pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 22 mar 2012, 12:09

No i wczoraj od slowa do slowa i przy 120km/h na rolkach wrzucilismy "N". I co? DZIALA :)

@Masmo, probowales hamowac swojego? Bo nam sie to niestety nie udalo. Brak mozliwosci zblokowania biegu i ciagla redukcja uniemozliwiala pomiar.. BTW: jak u Ciebie zachowuje sie skrzynia? Czy po mocnym wcisnieciu utrzymuje obroty na stalym poziomie, powiedzmy 3krpm czy tez obroty wzrastaja na kazdym biegu? Zaczalem sie po prostu zastanawiac czy sprzeglo w moim automacie nie puszcza..

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 22 mar 2012, 12:22

Chodzi mi o to czy w ten sposob Ci sie zachowuja obroty?
http://www.youtube.com/watch?v=-wKNcghd ... re=related

U mnie niestety po wcisnieciu gazu obroty stoja, a auto sie rozpedza.. Sprobuje w nocy nakrecic filmik, choc moze sie nie udac komorka..

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: RadaR » 22 mar 2012, 20:22

Troszkę wysoko idą obroty na tym filmiku.. Powinno myślę, tak jak u mnie - maks do 2900 dochodzić.
Reszta tak samo
RadaR
 
Posty: 152
Rejestracja: 16 lut 2010, 20:56

PoprzedniaNastępna

Wróć do TUNING



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net