Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

Tuning Elektroniczny CRDi

Co i jak zmienić, żeby lepiej sie jeździło ;)

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: Masmo » 22 mar 2012, 23:07

szpulek pisze:Chodzi mi o to czy w ten sposob Ci sie zachowuja obroty?
http://www.youtube.com/watch?v=-wKNcghd ... re=related

U mnie niestety po wcisnieciu gazu obroty stoja, a auto sie rozpedza.. Sprobuje w nocy nakrecic filmik, choc moze sie nie udac komorka..

pzdr


:shock: :shock:
Nie ... obroty wzrastają i maleją jak przy ręcznej zmianie biegów.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 23 mar 2012, 07:19

OK, w takim razie u mnie skrzynia sie slizga - szczerze to moze byc powodem rowniez duzego spalania w miescie.. Objawy sa takie, jakby jezdzic manualem z zuzytym sprzeglem, dodajesz gazu, obroty skacza powiedzmy na 3krpm i stoja a samochod przyspiesza na uslizgu.. Czyli czeka mnie wizyta w serwisie skrzyn..

Nie udalo sie shamowac. Po pierwsze, nie dalo sie zblokowac biegu, po drugie mimo trybu dla skrzyn automatycznych na hamowni nie udalo sie zrobic rownego pomiaru - podejrzewam, ze to kwestia tego slizgania sie..

Robi sie cieplo, wiec bede mogl sie przesiasc do innego samochodu, wiec terek pojdzie do serwisu.

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: CINEK » 23 mar 2012, 10:02

szpulek pisze:No i wczoraj od slowa do slowa i przy 120km/h na rolkach wrzucilismy "N". I co? DZIALA :)

@Masmo, probowales hamowac swojego? Bo nam sie to niestety nie udalo. Brak mozliwosci zblokowania biegu i ciagla redukcja uniemozliwiala pomiar.. BTW: jak u Ciebie zachowuje sie skrzynia? Czy po mocnym wcisnieciu utrzymuje obroty na stalym poziomie, powiedzmy 3krpm czy tez obroty wzrastaja na kazdym biegu? Zaczalem sie po prostu zastanawiac czy sprzeglo w moim automacie nie puszcza..

pzdr



O ile jest tak jak się nam wydaje tj automat ślizga to po naprawie shamujemy to na zblokowanym biegu - pytanie tylko czy aisin dla 2giego 340nm przyjmuje max bo to na Twoim wykresie było dziwne....
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 23 mar 2012, 11:27

Jak podejmiesz challenge i wyciagamy skrzynie to potem sie sprawdzi :) Moze z racji tego, ze sie slizga to rowniez nie puszcza wiekszego momentu? pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: Masmo » 31 mar 2012, 11:37

Masmo pisze:
szpulek pisze:.....U mnie niestety po wcisnieciu gazu obroty stoja, a auto sie rozpedza.. Sprobuje w nocy nakrecic filmik, choc moze sie nie udac komorka..
....


:shock: :shock:
Nie ... obroty wzrastają i maleją jak przy ręcznej zmianie biegów.


U mnie jest tak w opcji ON +LPG na 265/70R16:
http://www.youtube.com/watch?v=ORJNFIce1Cg
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: szpulek » 12 kwie 2012, 11:55

Dzieki Masmo, ja juz zdecydowalem. Skrzynia idzie do remontu. Wole, zeby ja zrobic jak jeszcze zyje, niz jak calkowicie umrze.. pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: elozielo » 30 gru 2016, 16:39

Siemka,
odświeżę temat trochę.

Czytam i czytam, i wynika z tego że wolicie BOXy (bez złośliwości - stwierdzam fakt).
Teraz pytanie czy ktoś nie próbował zrobić normalnego chip tuningu, znaczy się, oddać do warsztatu jak należy żeby zrobili mapę porządnie pod dany silnik (ja tak kiedyś zrobiłem w oplu i byłem bardzo zadowolony)?

Tj. nie robi siętego bo się nie da , czy ktoś zrobił i okazało się CRDI jest wrednym silnikiem i się psuje po takiej modyfikacji...

Dla przypomnienia, mam 163KM, z 2004 roku, podobno sterownik Delphi (dziś jakiś koleś sprawdzał w warsztacie)
Mnie w firmie x powiedzieli że nie robią na sterownikach Delphi bo często jest problem, gdyby był to sterownik Bosch to bardzo proszę 800 zł, niecały dzień roboty i gotowe.

Podpowiedzcie proszę - dzięki
ps. zrobiłem lifta i większe gumy 265/70 R16 AT i chciałoby się mieć jednak większe przyspieszenie jak na standardowych gumach było....


a poza tym - Najlepszego z okazji Nowego Roku - Stopy piachu pod hakiem ;-)
Terek 2004 2,9CRDi 163KM, lift 2", opony AT 31", 3-pozycyjny przełącznik, skrzynia manual, zielony poobijany, jeszcze plastiki się trzymają
elozielo
 
Posty: 53
Rejestracja: 21 lis 2016, 00:51
Lokalizacja: W-wa / Jelonki

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: nizak102 » 30 gru 2016, 21:37

Witaj
z tego co wiem tunning terka jest kłopotliwy a chip boxy zabijają pompę i wtryski (ktoś o tym pisał ze box mu załatwił silnik)
Jest jeden gość co był u nas na forum i miał zrobionego chipa ze 150 na 170 i podobno to miało ręce i nogi.
Ten gosć to CINEK z cinsoft-u właścicel warsztatu chip-tuningującego.
Niestety sprzedał terka jakiś czas temu i juz nie odwiedza forum.
Ale masz do niego linka - http://cinsoft.pl/- i tam w kontakcie masz do niego numer.
Jest też alternatywa tzn. poszukać na forum forda mondeo zakładu który sie specjalizuje w tuningu słynnych psujących sie 2.0 tdci z mondeo MK3 bo z tego co wiem to pompa wtryski i cały układ z komputerem to bardzo zblizona konstrukcja do naszej tylko u nas jest mniej czujników i dzieki temu układ prostszy w budowie ale za to trudniejszy do ustawienia.
Pozdrawiam
Mateusz
Awatar użytkownika
nizak102
 
Posty: 677
Rejestracja: 14 cze 2014, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: elozielo » 30 gru 2016, 23:28

tiaaaa, czyli jak zwykle nie może być prosto (ale to trzeba było przy oplu astra zostać - może byłoby prosto)...

czyli lepiej nie tykać g...wna bo będzie gorzej śmierdzieć niż to warte...

Widzę że Kologa też z mazowsza - szukałeś już jakiegoś warsztatu co by to mógł ogarnąć , tj w naszej okolicy?

Kurcze - ten Cinek to Katowice, lubie jeździć, ale chyba leniwy się zrobiłem ostatnio żeby az tak gonic daleko :0

pozdro
darek
https://1drv.ms/i/s!AkDDf6jaGS--i_9rc_eTnmHgZE3QhQ
Terek 2004 2,9CRDi 163KM, lift 2", opony AT 31", 3-pozycyjny przełącznik, skrzynia manual, zielony poobijany, jeszcze plastiki się trzymają
elozielo
 
Posty: 53
Rejestracja: 21 lis 2016, 00:51
Lokalizacja: W-wa / Jelonki

Re: Tuning Elektroniczny CRDi

Postautor: Pawcio » 31 gru 2016, 14:37

Witajcie...
Ja w swoim Tercu robiłem tuning elektroniczny w 2014r. zaraz po zakupie w Czosnowie pod Warszawą (ul.Warszawska-nie pamiętam numeru-koszt 800pln.) jeżdziłem ponad dwa lata i zero problemów,dynamiczniejszy i lepsze osiągi.Nie wstawiał mi na hamownię ponieważ miałem automat,ale jak coś to ma na miejscu i robi pomiary przed i po...

Pozdro...
Terracan 2004r.120KW,Automat.amor.przód B6,tył IRONMAN2",sprężyny tył IRONMAN2"+300kg.
JUZ BEZ TERCA...
Pawcio
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 wrz 2014, 21:54
Lokalizacja: Wsch. okolice W-wy

PoprzedniaNastępna

Wróć do TUNING



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net