Strona 2 z 6
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
19 lut 2010, 23:14
autor: robert38
Witam,
Mam takie uściślające pytania.
Dzisiaj zamówiłem sprężyny Ironman na tył.
Czy mogę je zamontować bez wymiany amortyzatorów. Wszystkie cztery sztuki amorów to Bilstein B6? Szkoda mi ich wymieniać bo są jeszcze całkiem dobre. Amorki zrobiły 100.000km
Trochę podniosłem przód na drążkach i do górnego odboju pozostało już bardzo mało miejsca.
Tak się dzisiaj przyglądałem i skok koła do góry aby nie spotkało się przy jakimś dobiciu z błotnikiem ogranicza dolny odbój. Wydaje mi się że górny można śmiało skrócić o centymetr lub dwa.
Czy przycięcie górnego odboju w jakiś sposób może zaszkodzić autku?
Jeśli się powtarzam to proszę skasować.
Przeglądałem dzisiaj tematy o lifcie i nie znalazłem odpowiedzi na te wątpliwości.
Chyba że słabo szukałem.
Pozdrawiam
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
19 lut 2010, 23:27
autor: Masmo
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
23 lut 2010, 13:18
autor: robert38
Rozmawiałem dzisiaj z serwisem Bilsteina.
Zapytałem się czy mogą zrobić B6 dłuższe o 5 cm. Powiedzieli mi że nie ma problemu ze zrobieniem dłuższego amortyzatora i ustawieniem odpowiedniej siły tłumienia.
Wydaje mi się to jest jakaś alternatywa dla Ironmana.
Jedynie koszt tak zrobionej 1 sztuki to ok. 500 - 700 zł. Przynajmniej w Warszawie jest taka cena.
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
26 lut 2010, 11:48
autor: robert38
Sprężyny wymienione.
Teraz tył jest wyżej w stosunku do przodu.
Nie bardzo wiem co z tym zrobić. Przód jest już trochę podkręcony na drążkach, do górnego odboju brakuje może ok. jednego centymetra a przydałoby się podnieść jeszcze przód o jakieś dwa do trzech centymetrów aby go wyrównać z tyłem.
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
26 lut 2010, 18:28
autor: irek
dużo wyżej?
może jeszcze osiadą?
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
26 lut 2010, 18:48
autor: robert38
Jak tak patrzę na samochód to wydaje mi się że sporo wyżej.
Może z czasem trochę osiądą. Lepiej jednak aby za szybko nie osiadły bo teraz jest naprawdę fajnie. Sprężyny są jednak sporo sztywniejsze od seryjnych.
Muszę jednak przyznać że jeździ się nawet dobrze na nich.
Przy ich wymianie niestety nie obeszło się bez ściągacza do sprężyn. Po opuszczeniu mostu seryjne za diabła nie chciały wyjść.
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
28 lut 2010, 16:35
autor: Masmo
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
26 wrz 2011, 12:19
autor: Cooba
Przekrecenie drazkow skretnych: Drodzy napiszcie lopatologicznie jak krowie na rowie krok po kroku jak sie to robi i czy srednio utalentowany matol z podstawowym zestawem narzedzi da rade?
Pozdrawiam
Kuba
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
28 paź 2013, 17:35
autor: LeszekS
Temat trochę starawy, ale nowi się pojawiają więc może trochę odgrzeję.
Słuchajcie, nie wiem jak bardzo można podkręcić drążki z przodu przy standardowych oponach. Pytam ponieważ nie wiem czy nie przesadziłem. Teraz na oponach 265/65R16 nadkole mam na wysokości 83 cm, a maska przy szybie wchodzi mi pod pachę - jest git, ale nie wiem czy nie przesadziłem zbyt mocno obciążając drążki.
Jak go kupiłem to z przodu miał zaledwie 75 cm od ziemi do nadkola także 8 cm więcej ma
Pozdrawiam
Leszek
Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei
:
28 paź 2013, 20:04
autor: tomekk