Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Co i jak zmienić, żeby lepiej sie jeździło ;)

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Pawcio » 23 lis 2014, 19:30

Jak w teren to MT-ek więc albo 245/75/16 lub modyfikacja nadkoli i ewentualny body lift i 265/75/16/

Chcę i poczarnym pojeżdzić ,kupię AT-ki tylko nie jestem pewien rozmiaru (narzie bez body liftu i przeróbek) chyba Goodyear Duratrac 245/75/16 chociaż patrząc na tył.... coś większego by weszło :roll:

Pawcio pisze:.I jeszcze zniwelować tą różnicę 8cm. między przodem a tyłem....

300 kg w bagażniku ;) :lol:[/quote]

Patrząc na tą różnicę 8cm. ;) zastanawiam się nad drązkami skrętnymi Ironman,chyba by załatwiły temat. Orientuje się ktoś ile są one dłuższe od standardowych? I czy przy wymianie na nie będę musiał coś jeszcze przerabiać?
Terracan 2004r.120KW,Automat.amor.przód B6,tył IRONMAN2",sprężyny tył IRONMAN2"+300kg.
JUZ BEZ TERCA...
Pawcio
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 wrz 2014, 21:54
Lokalizacja: Wsch. okolice W-wy

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: robert38 » 23 lis 2014, 19:44

Drążki Ironmana nie są ani dłuższe ani krótsze od seryjnych. Są tylko grubsze, przez co znoszą większe obciążenia przodu auta takie jak wyciągarka, płyty stalowe, itp.
Jeśli nie masz tego dodatkowego wyposażenia to drążki Ironman są tak naprawdę zbędne.

Chcesz zniwelować te 8 cm to tnij górne odboje o połowę lub jeszcze troszkę i podkręcaj na seryjnych drążkach.
Bez podcięcia odbojów nie zniwelujesz tych 8 cm bo przy podkręcaniu drążków wahacz oprze się o nie.
2002 Terracan 3.5 V6, LPG, czarny, czarna skóra, Bilstein B6, drążki Ironman, skrzynia A/T, climatronik, TOD, 265/70/16
robert38
 
Posty: 555
Rejestracja: 14 lip 2009, 14:07
Lokalizacja: Warszawa

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Pawcio » 23 lis 2014, 20:04

robert38 pisze:Drążki Ironmana nie są ani dłuższe ani krótsze od seryjnych. Są tylko grubsze, przez co znoszą większe obciążenia przodu auta takie jak wyciągarka, płyty stalowe, itp.
Jeśli nie masz tego dodatkowego wyposażenia to drążki Ironman są tak naprawdę zbędne.

Chcesz zniwelować te 8 cm to tnij górne odboje o połowę lub jeszcze troszkę i podkręcaj na seryjnych drążkach.
Bez podcięcia odbojów nie zniwelujesz tych 8 cm bo przy podkręcaniu drążków wahacz oprze się o nie.


Dzięki za szybką odpowiedż.
Na chwilę obecną nie mam dodatkowego osprzętu , ale z czasem się zobaczy.... :?:
Pojeżdżę jak jest , springi i amory napewno jeszcze się ułożą (troszkę osiądą z czasem),i jak będzie trzeba to faktycznie troszkę przytnę odboje. Te 4cm. z przodu i byłoby fullwypas 8-)
Terracan 2004r.120KW,Automat.amor.przód B6,tył IRONMAN2",sprężyny tył IRONMAN2"+300kg.
JUZ BEZ TERCA...
Pawcio
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 wrz 2014, 21:54
Lokalizacja: Wsch. okolice W-wy

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Pawcio » 25 lis 2014, 17:34

Wymieniłem opony na 265/70/16 Pirelli zimówki teraz od ziemi do nadkoli jest;
Przód 83,5cm. :roll:
Tył 91,5cm. :roll:
Terracan 2004r.120KW,Automat.amor.przód B6,tył IRONMAN2",sprężyny tył IRONMAN2"+300kg.
JUZ BEZ TERCA...
Pawcio
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 wrz 2014, 21:54
Lokalizacja: Wsch. okolice W-wy

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Gibson74 » 12 kwie 2017, 12:39

Mam pytanie. Na tyle mam lift Ironmana i most nieco wyjechał w bok. Czy ktoś z Was może robił już gdzieś regulowanego panharda?
Gibson74
 
Posty: 4
Rejestracja: 04 gru 2016, 23:47

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Kardynal » 05 lut 2018, 09:59

Kardynal
 
Posty: 266
Rejestracja: 07 sie 2015, 14:56
Lokalizacja: Warszawa Mokotów dolny , Ursynów

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: Kardynal » 27 kwie 2018, 07:59

Ja wraz z kolegą zrobiliśmy lifta budy. Powiemy jedno nie jest to drogie. Tuleje pod poduszki średnio 150zł śruby około 50zł warto też zrobić tuleje do termostatu 6cm też nie wielki koszt jedynie co więcej to my dali$my 12stki śruby a fabryczne są z 12tu na 10 stożkowe więc zabawa. I dzień pracy ale warta
Kardynal
 
Posty: 266
Rejestracja: 07 sie 2015, 14:56
Lokalizacja: Warszawa Mokotów dolny , Ursynów

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: HYPNOS » 12 maja 2018, 11:43

Podkładałeś cos jak podkręciłeś drążek skrętny , czy tylko kręciłeś śrubą ?

ObrazekObrazek
wiem że im większy stożek tym lepiej, ale nie sztuka dojebać wiadro i wystawić przez błotnik
Awatar użytkownika
HYPNOS
 
Posty: 253
Rejestracja: 06 lut 2018, 19:19
Lokalizacja: WWL Zielonka

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: HYPNOS » 12 maja 2018, 16:41

Podkręciłem i uniosło 8 cm .Zakręciłem na MAXa i do tyłu jeden obrót. NIE POLECAM . Mam felgę 16 i od krawędzi dolnej (Rantu) do błotnika jest teraz 72 cm było 65. Na lewarku ma 73,5 cm jak koła wiszą swobodnie.
Również mam różnice Lewa 72cm - Prawa 75 cm . Czy miał kolizje , nie wiem. Jazda z tak podkręconym drążkiem jest mało bezpieczna. Mam amorki standard , we wtorek będą do liftu .
1.Zastanawiam się czy ustawić właśnie na drążkach te same wartości na stronach ?
2.czy zmniejszyć tą wartość przy amorkach +2''
wiem że im większy stożek tym lepiej, ale nie sztuka dojebać wiadro i wystawić przez błotnik
Awatar użytkownika
HYPNOS
 
Posty: 253
Rejestracja: 06 lut 2018, 19:19
Lokalizacja: WWL Zielonka

Re: LIFTOWANIE TERRACANA po kolei

Postautor: HYPNOS » 12 maja 2018, 19:07

Cały czas się uczymy , mam za małą odległość odbój dolny - wahacz . Jutro w dół o 2 cm. i spr. czy odbój jest tam gdzie jest więcej cm przy wiszących kołach. Mam do wymiany łącznik stabilizatora tył ale i tak go wycinam.
wiem że im większy stożek tym lepiej, ale nie sztuka dojebać wiadro i wystawić przez błotnik
Awatar użytkownika
HYPNOS
 
Posty: 253
Rejestracja: 06 lut 2018, 19:19
Lokalizacja: WWL Zielonka

PoprzedniaNastępna

Wróć do TUNING



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net