Witaj
no ja juz robiłem remont mostu z LSD tyle ze w jeepie ZJ (most dana 44 - track lock -
http://www.wranglerforum.com/f210/tru-l ... 80357.html). Wydaje mi sie ze u nas jest podobna konstrukcja ale....
Robert38 kiedyś wysyłał mi zdjecie głowki mostu z jakiegos innego forum terracana z zagranicy i było tam na zdjeciu LSD ale dużo gorszgo typu niż w jeeepie tzn. w jeepie jest LSD na stałe spięte i rozpina sie jesli nastąpi duża różnica w liczbie obrotów na kole (tzw. LSD cierne ) np. przy skrecaniu na asflacie
a u nas wychodziło by ze jest takie LSD jest normalnie rozpiete a ze sie spina wtedy kiedy nasąpi duża róznica przedkości na kołach (czyli odwrotnie niż w jeepie.
w jeepie zawsze kiedy ruszałem z piskiem opon miałem spalone dwa slady w terracanie zawsze kawałek jeden potem dwa. Natomiast na trawie zawsze dwa ślady kół zostawia terek jak jeep także w sumie to niewiem czy działa czy nie.
Wiem natomiast ze praktycznie jeepa było cieżko zakopać nawet na szosowych oponach a terka w duzym błocie na szosówkach spokojnie utopisz.
O LSD w hyundaiu było mówione wiele razy ale nikt tego nie ogarnoł. Ja sie do tego zbieram ale czekam az padną łozyska na póloskach bo to jedna robota zeby rozebrać cały most i zrobić cały remont za jednym strzałem
w linku ponizej sa opisane dwa typy LSD (prawdopodbnie któryś z tych typów mamy w Terkach) i ich odbudowa
http://www.musclecardiy.com/performance ... rentials/#Pozdrawiam
Mateusz