Złącze prawdopodobnie znajduje się w kolumnie kierownicy w obu modelach. Panel sterowania:
https://www.proxyparts.de/autoersatztei ... d/5866787/z niemieckiej strony:
Kolory przewodów i funkcje pedału przyspieszenia APS są takie same dla obu wersji. Tylko wtyczki różnią się, jeden stary model, dwurzędowy nowy model. Dla nowego modelu zgodnie z tym schematem.
Pierwszy rząd:
Pin 1 = szary / pomarańczowy - Pos2
Pin 2 = Brown / Orange - Pos1
Pin 3 = Niebieski / Czarny - 5 V ref.
Drugi rząd
Pin 4 = czarna masa
Pin 5 = szary - masa
Pin 6 = Różowy - 5 V ref.
W wersji po liftowej ktoś to uruchomił!
W benzynie na 100% jest linka gazu i potrzeba modułu Cruise Control Module. W dieslu pedał jest elektoniczny i to może tłumaczyć brak "pinologi" w bezpiecznikach do tego modułu. Prawdopodobnie potrzebne jest złącze ślizgowe pod kierownice, dlatego mam pomysł umieszczenia sterowania na panelu deski. Schemat/lutownica w ręce! O sukcesach i porażkach będę informował.