Strona 1 z 1

Lift zawieszenia raz jeszcze (4 cale)

Post: 25 mar 2022, 17:11
autor: Barteq
Dzień dobry,

jest już kilka wątków o lifcie, wszsytkie przycztałem, jednak zawsze opisywany jest 2 calowy zawieszenia (wymiana amortyzatorów + sprężyn) lub alternatywnie lift "budy" (podkładki).
Nie znalazłem jednak wątku (jeżeli jest to proszę o przekierowanie) który opisywałby połączenie obu metod, tzn. liftu zawieszenia + dodania podkładek, co razem powinno podnieść Terka o 4 cale.
Czy są może użytkwonicy którzy rozważali albo przeprowadzali taką modyfikacje? Podejrzewam, że w takim przypadku należałoby wymienić jeszcze jakieś części (przewody itp.). Ktoś szedł taką drogą, wie, jaki byłby wpływ na prowadzenie auta na asfalcie, jakie orientacyjnie koszty?

Obecnie mam lift 2 cale na zawieszeniu Lovells, jednak czasem brakuje prześwitu, stąd pytanie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Bartek

Re: Lift zawieszenia raz jeszcze (4 cale)

Post: 26 mar 2022, 16:58
autor: jacekjc
Z tyłu wsadzasz sprezyny od patrola. Do tego amortyzatory dłuższe ja mam iromany plus 2 cale. Body lift taki stopniowany i już można latać. Przy bodylifcie trzeba pamiętać o dystansie termostatu. Przedni stabilizator można odkręcić. Z tyłu łączniki stabilizatora do Nissana patrola przód plus 3 cale, ramtech się chyba firma nazywa.

Re: Lift zawieszenia raz jeszcze (4 cale)

Post: 28 mar 2022, 14:50
autor: Barteq
dzięki za komentarz.

Czyli rozumiem, że opcja dodania do obecnego, dwucalowego liftu zawieszenia podkładek, które podniosłyby Terracana o kolejne 2 cale, jest możliwe i niezbyt skomplikowane?
Należy jednak wymienić sprężyny, łączniki stabilizatora, dystans termostatu itd.

Pozdrawiam
Bartek