Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

lampy tył:przed i po liftingu

Co i jak zmienić, żeby lepiej sie jeździło ;)

lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: Shorstky » 19 paź 2010, 21:25

mam do wymiany przedni zderzak i postanowiłem go wymienić na ten po liftingu. Jednocześnie przyszła mi ochota na na wymianę lampek tylnych- ten pomarańcz mnie trochę kuje po oczach. czy ktoś próbował takiej przeróbki??wymiarowo powinno być chyba to samo, a jak z wtyczkami??

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Shorstky
 

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: Masmo » 19 paź 2010, 22:36

Shorstky pisze:mam do wymiany przedni zderzak i postanowiłem go wymienić na ten po liftingu. ...

Też o tym myślałem :mrgreen:
Nie będzie tak łatwo.... nadkola z tworzywa też mają inny kształt.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: irek » 20 paź 2010, 05:56

Ja bym zostawił stare, moim zdaniem lepsze jest wrogiem dobrego i czasami mozna sobie zaszkodzić

Co do samych lamp - kształt blach wydaje się identyczny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: irek » 20 paź 2010, 06:00

Inne tylko mocowania zarówek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: mdeja » 20 paź 2010, 07:59

No proszę jakie piękne zestawienie.
Jak komuś kasy zbywa - to moze sobie zmieniać. Przy czym wymiana zderzaków to już poważniejsza sprawa i koszty. Oprócz zderzaków trzeba kupic halogeny (w nowym są elipsy), poszerzenia błotników - całe. To dość sporo elementów, za które handlarze na allegro troche wołąją.
Fakt że dzięki tym plastikom terracan po lifcie wygląda zdecydowanie nowocześniej.
Awatar użytkownika
mdeja
 
Posty: 595
Rejestracja: 29 cze 2009, 10:43

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: irek » 20 paź 2010, 13:36

o nie, to nie tylko kwestia samych plastików ale tez konstrukcji.
patrz schematy - nawet zderzak pod spodem inny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: Shorstky » 20 paź 2010, 19:35

to faktycznie trochę roboty będzie z tym zderzakiem. Tak się zastanawiałem gdyż jak pisałem muszę wymienić zderzak z przodu (prawy halogen też), a mam okazję kupić do nowego modelu w komplecie z halogenami za taką samą kaskę jak zderzak przed liftingiem i halogen, ale skoro mocowania nie będą pasowały to szkoda zachodu.
Awatar użytkownika
Shorstky
 

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: Masmo » 20 paź 2010, 19:44

BTW gdyby ktoś miał na zbyciu maskowice (tą listewkę naroznikową) lewą to chętnie przytulę.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: mdeja » 21 paź 2010, 07:54

Widze że ten nowszy jest lepszy bo nie ma pod spodem tych metalowych usztywnień. Sporo mi przeszkadzały w praktyce...
Awatar użytkownika
mdeja
 
Posty: 595
Rejestracja: 29 cze 2009, 10:43

Re: lampy tył:przed i po liftingu

Postautor: irek » 21 paź 2010, 08:23

Shorstky pisze:to faktycznie trochę roboty będzie z tym zderzakiem [...], ale skoro mocowania nie będą pasowały to szkoda zachodu.


Mocowania zapewne beda pasowały
terracan nie miał wiekszych zmian w budowie, zmieniały się tylko duperele typu plastik
popatrz pod maske - masz nawet mocowania do róznych elementów wystepujacych w anglikach (np pompa sprzegła)

inna sprawa, ze wymieniajac zderzak na nowy prawdopodobnie trzeba by wymienić tez belke stalowa zderzaka - po prostu cały komplet jak na schemacie bo zwyczajnie ma inny kształt.
- Tanio opedzic zmieniając same poszycie - raczej nie sie nie da. Tym bardziej że zderzak przylega do plastikowych nakładek na nadkola a te w nowej wersji też maja inny kształt.

Myslę, ze jesli nie chcesz bawić sie w wymiane wszystkiego po kolei - zmień na orginał
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Awatar użytkownika
irek
 
Posty: 939
Rejestracja: 25 wrz 2008, 18:30
Lokalizacja: WM

Następna

Wróć do TUNING



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net