Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Zgłoszenia nowych uzytkowników (proszę o wpisywanie się w nowych wątkach)

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: szpulek » 14 gru 2011, 08:39

I co z tym rozrzadem? :) pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: CINEK » 06 sty 2012, 22:16

szpulek pisze:I co z tym rozrzadem? :) pzdr


Zrobiony własnymi ręcami
- pasek conti
- pompa wody, napinacz i rolki prowadzące OE
- nowy napinacz paska pomocniczego + rolka prowadząca
- nowe paski pomocnicze

Przy okazji nowe płyny Motula (motor/napędy/skrzynia itd)

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: szpulek » 06 sty 2012, 23:52

no nareszcie, to teraz na rolki go ;)
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: CINEK » 09 sty 2012, 14:31

szpulek pisze:no nareszcie, to teraz na rolki go ;)


Proszę :)
Terek 2.9crdi 150ps
Da się więcej, miałem i 176@435 ale z racji sprzęgła i termiki motoru zrzuciłem w dół - różnica przy tej masie i tak mało wyczuwalna a zapas bezpieczeństwa większy...
Rail lekko do góry- obecnie z seryjnych 1400 na 1425 na szynie. Moment celowo dołem zbity - szkoda sprzęgła itd...

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: szpulek » 09 sty 2012, 15:29

Tak, jak Ci juz pisalem. Ciekawe ile moja skrzynia wytrzyma :) pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: Masmo » 09 sty 2012, 16:03

CINEK pisze:...Da się więcej, miałem i 176@435 ale z racji sprzęgła i termiki motoru zrzuciłem w dół - różnica przy tej masie i tak mało wyczuwalna a zapas bezpieczeństwa większy... Rail lekko do góry- obecnie z seryjnych 1400 na 1425 na szynie. Moment celowo dołem zbity - szkoda sprzęgła itd...

Fajnie, że w końcu ktoś zawirusował. Rozumiem że tylko dowaliłeś paliwa? Ciśnienia doładowania nie podnosiłeś?
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: CINEK » 09 sty 2012, 20:30

Masmo pisze:
CINEK pisze:...Da się więcej, miałem i 176@435 ale z racji sprzęgła i termiki motoru zrzuciłem w dół - różnica przy tej masie i tak mało wyczuwalna a zapas bezpieczeństwa większy... Rail lekko do góry- obecnie z seryjnych 1400 na 1425 na szynie. Moment celowo dołem zbity - szkoda sprzęgła itd...

Fajnie, że w końcu ktoś zawirusował. Rozumiem że tylko dowaliłeś paliwa? Ciśnienia doładowania nie podnosiłeś?



Mapy paliwa, limitery, kąt wtrysku, rail, reakcja na gaz itd
Boost seryjny (turbo novnt na wg więc bez regulacji mbckiem się nie obejdzie). Jak założę wskaźnik doładowania to może i tam coś podziałam, zapewne sprężarka dmucha minimalnie więcej z racji ilości gazów wydechowych aż wg zareaguje.

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: CINEK » 23 mar 2012, 10:11

Aktualny wykres z MAHA hamowany w trybie 2wd i 4wd dla testów - przy 4wd straty większe i wóz puchnie bardziej z racji dużego obciążenia hamulców elektrowirowych oraz coolera na górze...
Wynik różny od poprzedniego gdyż auto było jeszcze flashowane na drodze (zrzucony niuton w niskiej partii obrotów bo sprzęgło z przyczepą mówiło dość).
Spokojnie da się z auta zrobić więcej szczególnie jak podniosę doładowanie :)
http://pionart.pl/~cinek/@maha/TERRACAN_CINEK/TERRACAN_CINEK.jpg

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: szpulek » 23 mar 2012, 11:26

400 niutonow... i Ty sie dziwisz, ze to kopie po plecach... zrobimy skrzynie u mnie to sie zobaczy co sie da z 30-40LE zrobic.. pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: CINEK - Terracan 2.9 CRDi GLSS 2004 J3 MT

Postautor: Masmo » 23 mar 2012, 13:41

CINEK pisze:Aktualny wykres z MAHA...
Spokojnie da się z auta zrobić więcej szczególnie jak podniosę doładowanie :)
http://pionart.pl/~cinek/@maha/TERRACAN_CINEK/TERRACAN_CINEK.jpg

Pozdro

Maha... suuuuper.
A jak chcesz podnieść doładowanie?
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

PoprzedniaNastępna

Wróć do NASZE AUTA



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net