Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

kris_lodz i przypadkow ezauroczenie :D.

Zgłoszenia nowych uzytkowników (proszę o wpisywanie się w nowych wątkach)

kris_lodz i przypadkow ezauroczenie :D.

Postautor: krislodz200e » 29 gru 2012, 18:17

Witam wszystkich jeszcze raz i przedstawiam siebie oraz swoją bestię :D.

Mam na imię Krzysiek, pochodzę z Łodzi ale ganiam trochę po Polsce i zagranicy za autami i wszystkim do nich:).
Poza tym studiuję wspaniały kierunek zwany Mechatroniką na PŁ......której mam serdecznie dość :P.
Motoryzacją zaraził mnie ojciec, jak i również miłością do "wynalazków". Ile miałem aut sam już nie wiem........ jestem miłośnikiem Mercedesa i bądź co bądź nietuzinkowej motoryzacji francuskiej.....oraz od niedawna Hyundaia :).
Z suv-ów jeździłem ML-ami, Xtrailem, Quashqaiem, Trooperem, UAZ-em :D, i okazjonalnie X5tką.