Strona 3 z 3

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 01 lut 2015, 13:57
autor: hans
Mysza na ostatnich fotkach wygląda absolutnie kozacko :mrgreen:
Jak mój Terek sie nie sprzeda nie pozostanie mi nic innego jak robić lifta i pakować maksymalne koła

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 11 cze 2015, 21:37
autor: Sebbo
Dzieńdobry myszka jak zamontowałeś wyciągarek do oryginalnego zderzaka i jakiej firmy??

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 12 cze 2015, 12:29
autor: Mysza78
Witam,

Co od wyciągarki to mam Dragon Wincha 12000LBS http://www.dragonwinch.com/dwm_12_000_hd/
Co do zamontowania to kupiłem płytę uniwersalną, którą potem mój mechanik przyspawał do ramy a na niej posadowił wyciągarkę. jedyną rzeczą którą trzeba w niej zrobić to przekręcić bęben hamulca tak aby dźwignia zmiany była z przodu bo inaczej ciężko będzie z dostępem.
Jak dobrze wymierzysz to zderzaka nie będzie trzeba ruszać jedynie wyciąć żebra. Mój zderzak już prawie nie ma nic wspólnego z oryginałem bo został ostatnio potraktowany kątówką z każdej strony.

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 15 cze 2015, 07:21
autor: Tomeczek
Zdjęcia Kolego, zdjęcia - bo nasza wyobraźnia pracuje i się przegrzewa :D :D :D

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 24 cze 2015, 10:32
autor: jacekmad
Mysza, mam parę pytań o lift twojego terrca.
Gadalismy na ostatnim Warszawskim spocie na temat podkładek pod górny sworzeń. Pisałeś, że miałeś z tym kilka problemów - jaki wymiar podkładek miałeś? Jak myślisz, samo przełożenie sworzni pod wachacz jest możliwe, czy trzeba dać podkładkę, aby wyrownać powierzchnię pod sworzeń?

odnośnie tyłu - ja mam wsadzone sprężyny HD Lovelsa +2 cale, ale nadal chciał bym podnieść tył o jeszcze 1 cal. Myślę o podkładkach pod sprężyny, lub ewentualnie wsadzeniu sprężyn od patrola.
Czy wsadzająć tylne sprężyny od Patrola opuszczałeś mocowanie panharda, czy most za bardzo nie wyjeżdza w prawo?

Gdzie robiłeś osłone pod skrzynię - miałem się z tym bawić sam, ale słabo z czasem stoje i chyba wolę komuś zapłacić za to ;-)

dzięki za info
Pozdrawiam
Jacek

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 25 cze 2015, 22:21
autor: nizak102
Witaj
Sorka że się udzielam ale ja mam wsadzone aktualnie sprężyny od patrola i jedyne co przerabialem to przewód hamulcowy elastyczny bo jest za krótki o jakieś 5-7 cm.tyl podniósł się o ok 10 cm w porównaniu do tego co było a realnie tak ok 8 cm w porównaniu do nowych oryginalnych sprezyn. Jest tylko trochę twardo bo sprężyny od patrola są dużo grubszego drutu ale to mi nie przeszkadza.
Pozdrawiam
Mateusz

Re: Taka sobie szara Myszka :)

Post: 28 wrz 2015, 09:17
autor: Mysza78
Witam,

Panowie przyszedł czas na zmiany a co za tym idzie mój Terek szuka nowego właściciela. Samochód używany lekko podrapany lakier, ale rama bardzo zdrowa, zawieszenia i mechanika wyremontowana. Ogłoszenie pokaże się już niedługo ale na razie mały opis co było robione:

1. Rocznik 2002, przebieg 224000, manualna skrzynia, podgrzewane lusterka, elektryczne szyby.
2. Wyposażenie terenowe:
- wyciągarka Dragon Winch 12000LBS z liną syntetyczną,
- snorkel
- koła 31cali Good Year Wrangler Duratrac wysokość bieżnika ok. 12mm
- oświetlenie LED na dachu przód 21Wx2 tył 10Wx2
- oświetlenie LED na masce 18Wx2
- zawieszenie IRONMAN, przód podniesiony 5cm, tył 7,5 cm ( przód amortyzatory i drążki skrętne, tył amortyzatory i wsadzone sprężyny od Nissana Patrola)
- płyta aluminiowa pod silnik firmy ASFIR
- płyta stalowa pod skrzynię biegów,
- płyta pod reduktor i zbiornik,
- dorobione progi rurowe,
3. Naprawy wykonane podczas eksploatacji:
2012:
- wymiana kompletu olejów (mosty, silnik, reduktor)
- wymiana pompy wtryskowej i wtryskiwaczy,
- wymiana układu paliwowego na gumowy, czyszczenie zbiornika paliwa
- remont głowicy
- wymiana uszczelki pod głowicą + nowe śruby
- wymiana wszelkich uszczelniaczy w silniku
- wycięcie zaworu EGR wraz z chłodnicą,
- wymiana wiskozy wraz z wentylatorem
2014:
- wymiana kompletu olejów (mosty, silnik, reduktor)
- wymiana przednich tarcz hamulcowych na nacinane i nawiercane oraz nowe klocki,
- wymiana tylnych tarczo-bębnów wraz z klockami i okładzinami,
- wymiana przewodu hamulcowego od pompy aż na tył na miedziany,
- remont całego zawieszenia przód i tył wraz z wymianą wszystkich elementów gumowo-metalowych na polibusze z Olkusza,
- wymiana kompletnego sprzęgła,
2015:
- wymiana kompletu olejów (mosty, silnik, reduktor)
- regulacja geometrii zawieszenia

Cena jak mnie interesuje to 17 tyś PLN oczywiście do rozsądnej negocjacji.

Re: Taka sobie szara Myszka :) [SPRZEDANY]

Post: 01 gru 2015, 16:55
autor: Mysza78
Szanowni Koledzy mój Terracan zmienił dziś właściciela. Mam nadzieję, że nowy kolega zajrzy tu na forum i się przedstawi. Tarpan znalazł nowy dom w Tomaszowie Lubelskim.
Nie martwcie się będę się tu pojawiał i śledził poczynania innych w przeróbkach tak fantastycznego autka ;)