Najlepiej zgodnie ze schematem
Zasilanie dc 3-30v to tylko zasilanie urządzenia. To nie jest napięcie mierzone. Najlepiej podpiąć za stacyjką żeby włączało się dopiero po przekręceniu kluczyka.
ZASILACZ - to będzie alternator lub akumulator a dokładniej cały ten układ. Można podpiąć na plus aku i masę lub zaciski alternatora.
ODBIORNIK - to wszystkie urządzenia. Z tym, że żółty kabel to tak jakby minus odbiornika to można wrzucić na minus aku ale!...
Masa, minus i minus zasilania urządzenia są praktycznie wspólne. Tak samo obydwa plusy. Nie jestem pewien czy będzie to śmigało na jednym zasilaniu i mierzyło dobrze amperaż.
Ja to podpiąłem tak, że zmostkowałem plusy z plusami, minusy z minusami a żółty lata luzem zabezpieczony. Przy dużych prądach trzeba też chyba zamontować bocznik żeby tego wszystkiego szlag nie strzelił. Mi i tak się wydaje, że wystarczy monitorować samo napięcie
2.9 CRDi 150KM; BF Goodrich A/T TA KO2 245/75r16; Lift +2"; Lovells +200kg; Bilstein B6
Wcześniej byli:
Mitsubishi Pajero Pinin 2.0GDI
Land Rover Freelander 2.0Td4