Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Zgłoszenia nowych uzytkowników (proszę o wpisywanie się w nowych wątkach)

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 13 gru 2011, 08:50

Tak, niestety, uzywam viatoll. Terek ma DMC w okolicach 2,8t. Wiec wystarczy przypiac lekka przyczepe 750kg i juz trzeba miec viatoll na pokladzie..

@Masmo, podpisujac umowe jak nie masz homologacji z wpisana klasa EURO to tam maja tabelke rocznikowa. Z tego co pamietam to terek sie lapie na EURO3. Dopiero od 2006 wpisuja EURO4 z automatu.
Ja jezdze z EURO4 bo mam papier niemiecki na DPF i mam rowniez niemiecka naklejke Umweltzone EURO4.

E8600-H1500, znajde tylko troche czasu to zobaczycie.. :mrgreen:

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: CINEK » 13 gru 2011, 21:48

szpulek pisze:Tak, niestety, uzywam viatoll. Terek ma DMC w okolicach 2,8t. Wiec wystarczy przypiac lekka przyczepe 750kg i juz trzeba miec viatoll na pokladzie..

@Masmo, podpisujac umowe jak nie masz homologacji z wpisana klasa EURO to tam maja tabelke rocznikowa. Z tego co pamietam to terek sie lapie na EURO3. Dopiero od 2006 wpisuja EURO4 z automatu.
Ja jezdze z EURO4 bo mam papier niemiecki na DPF i mam rowniez niemiecka naklejke Umweltzone EURO4.

E8600-H1500, znajde tylko troche czasu to zobaczycie.. :mrgreen:

pzdr


Ruła - co wygrałem? :D

A to euro 4 u Ciebie to dobra ściema - DPF to mogę Ci do bagażnika z warsztatu dać - cwaniak fryc jakoś to załatwił i tyle...
Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 14 gru 2011, 08:37

Wazne, ze w papierach sie zgadza :) I dzieki temu mam co mam, zgodnie z prawem :mrgreen:
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 22 mar 2012, 12:06

wczoraj w koncu bylo troche czasu, wiec terek odwiedzil nowa zabawke cinka..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: Masmo » 22 mar 2012, 22:45

no i.... udało sie coś pomierzyć?? To inercja?
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 23 mar 2012, 07:21

Nie udalo sie, opisalem to w watku Tuning Elektroniczny CRDi..

Co do hamowni, CINEK musialby sie wypowiedziec.. Ja sie na tym nie znam :)

pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: CINEK » 23 mar 2012, 09:59

Masmo pisze:no i.... udało sie coś pomierzyć?? To inercja?



MAHA LPS 3000 4x4 z dwoma hamulcami elektrowirowymi. Zmierzyć się da ok 1000ps :twisted:

Pozdro
CINSOFT.PL
Chiptuning, hamownia podwoziowa
CINEK
 
Posty: 28
Rejestracja: 16 paź 2011, 11:03
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 11 maja 2012, 11:23

Kilka nowosci, po tym jak sie okazalo, ze skonczyly mi sie klocki z tylu zawiozlem terka takze na wymiane tuleji przednich dolnych wahaczy. Wszystko wymienione, przy okazji jeszcze klocki przod, koncowka drazka, skasowany luz na lozyskach z przodu i potem oczywiscie geometria..
Tylko teraz tak patrze na auto i nie wiem czy jest rowno, moze drazki skretne zle zlozyli.. Tylko w ktorym punkcie powinno sie mierzyc i ile powinno byc w serii? pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: Masmo » 15 maja 2012, 14:48

szpulek pisze:....Tylko teraz tak patrze na auto i nie wiem czy jest rowno, moze drazki skretne zle zlozyli.. Tylko w ktorym punkcie powinno sie mierzyc i ile powinno byc w serii? pzdr


Drążki można podkręcać w zakresie tolerancji i tak żeby prawa i lewa strona była na tej samej wysokości. Ważnie żeby zawias nie walił o odboje czyli nie może być ani za wysoko ani za nisko. Patrząc na odboje widać ile jeszcze jest rezerwy skoku.
CRDi 2003 r. AT; bodylift 1"; zawias Ironman +2", +B6, Escape 12000. AT255/70R16 MT265/75R16 Wint265/70R16.
http://www.youtube.com/watch?v=-KJmGHt9 ... tube_gdata
Awatar użytkownika
Masmo
 
Posty: 1109
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:11
Lokalizacja: Gdynia

Re: szpulek - Terracan GLS 2003 2.9 CRDi (J3) A/T (30-40LE)

Postautor: szpulek » 15 maja 2012, 14:56

Czyli uwazasz, Masmo, ze lewa i prawa storna ma byc rowno? Czytalem gdzies (forum trooper4x4), ze lewa strone daje sie wyzej, aby sie wyrownalo, jak wsiadzie kierowca.. pzdr
Terracan GLS 2.9 CRDi 120kW A/T (30-40LE) 2005
Obrazek
http://JaguaremDoSlubu.eu
Awatar użytkownika
szpulek
 
Posty: 626
Rejestracja: 25 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Gliwice

PoprzedniaNastępna

Wróć do NASZE AUTA



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net