Witaj,
co do skrzyni A/T (automat) konta M/T (manual) - co kto lubi. A/T masz klasyczną 4 biegową (identyczną jak w LC), M/T - może być (ale nie musi) koło dwumasowe. Różnica w osiągach - chyba niewielka, spalanie A/T - coś tam więcej na pewno pali.
Na holownik - moim skromnym zdaniem lepszy będzie A/T (nie spalisz sprzęgła
). Poza tym - to na prawdę kwestia gustu.
Jeśli chodzi o napędy - są 2 rodzaje:
ręczny - 2H (napęd na tył), 4H (napęd na 4 koła, na nieprzyczepnej nawierzchni), 4L (napęd na 4 koła z reduktorem - bardzo niesprzyjające warunki)
TOD - auto (samochód na stałe ma 4x4 a komp decyduje o podziale mocy od 1% do 50% na przód i resztę na tył) + LOW (cvzyli załączony reduktor z jednoczesną blokadą mechanizmu różnicowego międzyosiweego).
Do tego większość egzemplarzy ma LSD w tylnym moście (czyli mechanizm różnicowy ograniczonego poślizgu) ale niestety w znacznej części - już nie działa, więc trzeba to sprawdzić przy kupnie.
Co do reszty - jako holownik na 100% się sprawdzi, jeśli chodzi o miasto - to nie jest to samochód miejski, z racji rozmiarów są problemy ze znalezieniem miejsca na zatłoczonych parkingach czy manewrowaniem... ale to nie wina samego auta a po prostu jego gabarytu (to samo dotyczy wszystkich innych aut o podobnej wielkości).