autor: robert38 » 02 lut 2010, 23:23
Takie zachowanie serwisów i to nie tylko ASO to nic nowego.
Według mnie most powinien być naprawiony na nowych częściach lub wymieniony w całości. Oddając auto na wymianę oleju w moście miałeś most sprawny i nienaprawiany i nadal chcesz mieć sprawny i nienaprawiany. Oni go zepsuli, przyjmując auto do naprawy mostu przyznali się do tego. Napisz pismo do Hyundai Motor Poland, opisz wszystko dokładnie, postrasz rzeczoznawcą, rzecznikiem praw konsumenta i ewentualnie oddaniem sprawy do sądu.
Mi kiedyś takie postawienie sprawy pomogło w serwisie Mitsubishi. Wykonali naprawę tego co zepsuli na swój koszt i na fabrycznych nowych częściach.
A było tego sporo, nowa głowica, cała nowa klawiatura i jeszcze parę drobiazgów które się uszkodziły podczas odpalenia samochodu po wymianie rozrządu. Koszty to pare tysięcy złotych.
Swoją drogą to ja mam jakiegoś pecha do tych rozrządów.
2002 Terracan 3.5 V6, LPG, czarny, czarna skóra, Bilstein B6, drążki Ironman, skrzynia A/T, climatronik, TOD, 265/70/16